آماده‌باش ۲۵ ایستگاه آتش‌نشانی در روزهای پایانی سال در قم
آماده‌باش ۲۵ ایستگاه آتش‌نشانی در روزهای پایانی سال در قم
سبحانی از برگزاری دوره‌های آموزشی ایمنی در مدارس قم توسط سازمان آتش‌نشانی و توزیع بروشور خبر داد و گفت: تمام نیروهای شاغل در 25 ایستگاه آتش نشانی و تمام خودروها باهدف پیشگیری و رفع حوادث احتمالی روزهای پایانی سال در آماده باش هستند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر سید مجتبی سبحانی با اشاره به‌روزهای پایانی سال اظهار داشت: حفظ ایمنی و سلامت شهر یکی از اولویت‌های مهم مدیریت شهری بوده و در این خصوص سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در آمادگی صد درصد به سر می‌برد.
وی از آماده‌باش ۲۵ ایستگاه آتش‌نشانی خبر داد و افزود: تمام نیروهای سازمان به‌علاوه ۲۵ ایستگاه و تمام خودروها باهدف پیشگیری و رفع حوادث احتمالی روزهای پایانی سال آماده هستند.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: امسال سازمان آتش‌نشانی مباحث آموزشی را نیز در برنامه خود قرار داده و در تمام مدارس شهر قم دوره‌های آموزشی و ایمنی برگزار کرده و توزیع بروشور را در ادارات در دستور قرار داده است.
وی لزوم حفظ ایمنی در مراکز پرخطر را نیز مطرح کرد و گفت: هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های نظامی و انتظامی و همچنین درمانی برای کنترل و پیشگیری از حوادث احتمالی روز چهارشنبه آخر سال انجام‌شده است.
دکتر سبحانی یادآور شد: برای بالا رفتن ضریب ایمنی شهر خاموش‌کننده‌های دستی و اطفای حریق AFT نیز در اختیار بسیج و نیروی انتظامی قرارگرفته است.
وی در پایان با یادآوری دوباره آمادگی شهر برای حفظ ایمنی شهروندان و مسافران تصریح کرد: علاوه بر آماده‌سازی شهر برای استقبال از ماه رمضان و ایام تعطیلات نوروز حفظ ایمنی شهر نیز از اولویت‌های مدیریت شهری بوده و برنامه‌ریزی‌های لازم برای آن انجام‌شده است.
انتهای پیام/