آمادگی شهر در پذیرایی از زائران و مسافران بهاری
آمادگی شهر در پذیرایی از زائران و مسافران بهاری
طلایی از آمادگی شهر در برگزاری جشن‌های نوروزی و پذیرایی از مسافران و زائران نوروزی خبر داد و گفت: شهرداری در همه مناطق و سازمان‌های تابعه آماده ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و زائران بوده و چهره شهر بهاری شده است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حسن طلایی با اشاره به آغاز تعطیلات نوروزی و آمادگی شهر در پذیرایی از زائران و مسافران نوروزی اظهار داشت: شهر قم همیشه یکی از مقصدهای سفرهای نوروزی بوده و از سراسر کشور به‌خصوص برای آغاز سال نو در حرم مطهر به این شهر سفر می‌کنند.
وی حضور سالانه ۲۰ میلیون زائر و مسافر را در شهر قم یادآور شد و افزود: برای خدمت‌رسانی مطلوب به زائران و مسافران شهرداری در روزهای پایانی سال در آمادگی کامل به سر می‌برد.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم تصریح کرد: علاوه بر شهرداری مرکز و مناطق هشتگانه، سازمان آتش‌نشانی، سازمان اتوبوسرانی، سازمان مدیریت پسماند و سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری قم در آمادگی صددرصدی هستند.
وی یادآور شد: همچنین جهت تأمین میوه شب عید سازمان میادین غرفه‌های ویژه‌ای را علاوه بر بازارچه‌های ریحان تدارک دیده تا مردم میوه موردنیاز خود را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت تأمین کنند.
طلایی ادامه داد: سیما و منظر شهر نیز با اکران المان‌های بهاری و کاشت گل‌ها در میادین و معابر و همچنین نورپردازی ویژه ماه رمضان و نوروز آماده‌شده و چهره شهر تغییر کرده است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: مدیریت شهری تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان کرده و امیدواریم در این ایام شهروندان و زائران از فضای آماده شهر بهره برده و شاهد افزایش نشاط اجتماعی در شهر باشیم.
انتهای پیام/