لزوم توجه استان به توسعه صنعت گردشگری مذهبی
لزوم توجه استان به توسعه صنعت گردشگری مذهبی
محرری در بازدید از ستاد تسهیلات زائرین شهرداری با تأکید بر آمادگی شهر در پذیرایی از مسافران نوروزی گفت: امروز شهر قم مقصد بسیاری از گردشگران مذهبی و سلامت بوده و مدیریت شهری آمادگی همکاری برای افزایش هتل و اقامتگاه را دارد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محسن محرری در بازدید از نوروزی از ستاد تسهیلات زائرین شهرداری و ستاد زائرین گردشگری که به همراه جمعی از اعضای شورای شهر قم، معاون خدمات شهری شهرداری قم و شهردار منطقه سه انجام شد به ارائه خدمات مطلوب به زائران تأکید کرد و اظهار داشت: شهر در آمادگی کامل برای پذیرایی از مسافران نوروزی است.

وی ضمن بیان خدا قوت به پرسنل شهرداری و نیروهای امداد و نجات در ابتدای ورودی قم تهران افزود: شهر قم مقصد سفر بسیاری از مسافران نوروزی بوده و نیاز است زیرساخت‌های لازم برای پذیرایی از این مسافران و افزایش ماندگاری مسافران با نگاهی ملی و بین‌المللی تأمین شود.

محرری در ادامه خطاب به مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان قم خواستار ارائه تسهیلات لازم به سرمایه‌گذاران شد و بیان کرد: امروز نیاز شهر قم به هتل و اقامتگاه به‌شدت احساس شده و نیاز است تسهیلات لازم برای تشویق سرمایه‌گذاران ارائه شود.

وی فرصت‌های گردشگری در قم را موردتوجه قرارداد و گفت: گردشگری مذهبی و گردشگری سلامت دو فرصت بی‌نظیر برای شهر قم است که نیاز است شرایط استفاده از این دو فرصت فراهم شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم در پایان تأکید کرد: مدیریت شهری آمادگی افزایش مشوق‌های لازم برای توسعه سرمایه‌گذاری جهت افزایش واحدهای اقامتی در قم را دارد.

انتهای پیام/