فعالیت شبانه روزی ستاد تسهیلات زائرین شهرداری در مناطق هشتگانه
فعالیت شبانه روزی ستاد تسهیلات زائرین شهرداری در مناطق هشتگانه
دکتر سبحانی با تاکید بر آماده باش شهرداری قم در تمام مناطق گفت: پرسنل شهرداری در هشت ستاد تسهیلات زائرین با محوریت مناطق هشتگانه شهرداری به انضمام کمیته‌های ده‌گانه به‌صورت شبانه‌روزی  از 25 اسفند فعال بوده و تا پایان تعطیلات نوروزی ارائه خدمات خواهند داشت.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر سید مجتبی سبحانی در بازدید از ستاد تسهیلات زائرین شهرداری قم که به همراه اعضای شورای اسلامی شهر قم اظهار داشت: شهرداری قم از ابتدای بهمن‌ماه تا نیمه فروردین در آماده‌باش کامل بوده و مأموریت‌های مختلفی را انجام داده است.

وی از آماده‌باش بیش از ۳ هزار نیروی اداری و خدماتی در شهرداری قم خبر داد و افزود: شهرداری قم این مأموریت‌های را در کنار مدیریت معمول شهر باید انجام داده و نباید هیچ‌یک از فعالیت‌های روزانه شهر به تعویق بیفتد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری تصریح کرد: پرسنل شهرداری در هشت ستاد تسهیلات زائرین با محوریت مناطق هشتگانه شهرداری به انضمام کمیته‌های ده‌گانه به‌صورت شبانه‌روزی  از ۲۵ اسفند فعال بوده و تا پایان تعطیلات نوروزی ارائه خدمات خواهند داشت.

وی یکی از کمیته‌های فعال در ایام نوروز را کمیته بهبود سیما و منظر عنوان کرد و گفت: از یک ماه قبل فعالیت این کمیته آغازشده و تا این لحظه بیش از ۵۰۰ هزار گل فصلی در سطح مناطق، میادین و معابر کاشته شده است.

سبحانی ادامه داد: اجرای ۱۵ تونل گل، ۳۰ تونل نوری و نصب ۱۲۰ المان با مضامین نوروزی و ماه مبارک رمضان در کنار رنگ‌آمیزی جداول، ایستگاه‌های اتوبوس و پایه تابلوها و همچنین نورپردازی در مناطق بخشی از فعالیت‌های این کمیته برای ایام نوروز بوده است.

وی از آمادگی بوستان‌های مناطق نیز خبر داد و بیان کرد: در هر منطقه یک بوستان برای کمپ آماده‌شده و تمام خدمات لازم به زائران و مسافران در این بوستان‌ها فراهم‌شده است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شهرداری قم در پایان ضمن خدا قوت به پرسنل شهرداری خاطرنشان کرد: امسال با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و عید، استفاده از مراکز گردشگری و بوستان‌ها از افطار تا سحر بیشتر خواهد بود که پرسنل شهرداری در این زمان در آمادگی کامل بسر می‌برند.

انتهای پیام/