شهرداری قم آماده پذیرایی از مسافران نوروزی
شهرداری قم آماده پذیرایی از مسافران نوروزی
سعادتمند موفقیت شهرداری قم در انجام مأموریت‌های بزرگ را قابل‌تقدیر دانست و گفت: شهرداری قم از دهه فجر تا پایان عید فطر در آمادگی کامل بوده و این مأموریت بزرگ را به‌خوبی انجام داده است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، ماشاالله سعادتمند دربازید از ستادهای تسهیلات زائرین شهرداری قم و گردشگری که به همراه جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر قم انجام شد اظهار داشت: شهرداری قم از دو ماه قبل برنامه‌ریزی لازم برای پذیرایی از مسافران را انجام داده است.

وی افزود: شهرداری قم به بهترین نحو مأموریت‌های بزرگی را در شهر مقدس قم در پذیرایی از مسافران و زائران انجام داده و ستاد تسهیلات زائرین نیز برای ایام نوروز در آماده‌باش کامل است.

عضو شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: شهرداری از ۲۲ بهمن و دهه فجر درگیر یک مأموریت بزرگ و جامعی شده که از نیمه شعبان و جشن‌های شعبانیه  آغاز، سپس انتخابات و ایام نوروز را شامل شده و تا عید فطر ادامه دارد.

سعادتمند در پایان ضمن بیان خدا قوت از تمام پرسنل و مدیران شهرداری قم به‌خصوص پرسنل خدماتی تشکر کرد و گفت: این مأموریت‌ها پی‌درپی بوده و کار شبانه‌روزی شهرداری قم در فراهم کردن شهری با چهره مطلوب و ارائه خدمات مناسب برای زائران و مسافران قابل‌تقدیر است.

انتهای پیام/