پیگیری مدیریت شهری برای افتتاح شهربازی فدک
پیگیری مدیریت شهری برای افتتاح شهربازی فدک
محرری با اشاره به این مهم که مدیریت شهری آماده همکاری با مردم برای توسعه اقتصادی شهر است،گفت: با پیگیری های در حال انجام تا پایان فروردین ماه، امیدواریم مجوزات لازم برای شهر بازی فدک اخذ و در اختیار عموم مردم شریف قم قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محسن محرری در بازدید از شهربازی فدک بر تکمیل این شهربازی در فروردین سال جاری تأکید کرد و اظهار داشت: راه‌اندازی مجدد این شهربازی یکی از مطالبات جدی شورا از شهرداری بوده و تا امروز بیش از ۹۵ درصد از پروژه تکمیل‌شده است.

وی نیاز شهر به فضاهای تفریحی را موردتوجه قرارداد و افزود: تأمین مکان‌های تفریحی و ایجاد نشاط اجتماعی یکی از مطالبات جدی مدیریت شهری بوده و باید در کنار توسعه فیزیکی شهر به این مهم نیز توجه کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم ضمن بازدید از شهربازی تأکید کرد: باید ایمنی تمام وسایل بازی از طرف استاندارد تائید شده و سپس دستگاه‌ها در اختیار شهروندان قرار گیرد و درعین‌حال اداره استاندارد نیز با بهره‌بردار برای تسریع در امور همکاری لازم را داشته باشد.

وی با یادآوری نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ به نام ” حمایت از تولید با مشارکت مردم” تصریح کرد: توسعه صنعت گردشگری بر رونق اقتصادی شهر و درنتیجه رشد تولید و اشتغال‌زایی با محوریت مردم تأثیر مستقیمی داشته و نیاز است از طرح‌هایی که مستقیماً مردم دخیل می‌شوند، حمایت کنیم.

محرری در پایان بیان کرد: مدیریت شهری برای حضور فعال مردم در حوزه تولید و سرمایه‌گذاری تلاش کرده و سعی می‌کنیم پروسه‌های اداری زمان‌بر را برای رسیدن به نتیجه مطلوب و تشویق مردم کم کند تا تأمل سرمایه‌گذاران با شهر و شهرداری بیشتر شود.

انتهای پیام/