شهرداری و شورای اسلامی شهر قم در کنار هم هستند
شهرداری و شورای اسلامی شهر قم در کنار هم هستند
مالکی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر همواره از بحث آبادانی شهر حمایت می‌کند، اظهار کرد: همیشه از فعالیت‌های خوب شهرداری حمایت کردیم؛ در واقع شهرداری و شورای اسلامی شهر در کنار هم هستند تا اقدامات خوبی در قم رقم بزنند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، حسن مالکی‌نژاد ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: با وجود تمام فراز و نشیب‌هایی که قبل از انقلاب وجود داشت، اما آغاز نهضت، با رهبری حضرت امام و همراهی و پشتیبانی مردم برای یک هدف مشترک موجب شد تا بحث دفاع از دین و انقلاب اسلامی به نتیجه برسد و بعد از آن پیشرفت و تعالی کشور دنبال شود.

وی ادامه داد: از اوایل انقلاب توطئه‌های زیاد داخلی، خارجی، تروریستی، اقدامات منافقین و … از سوی دشمنان در خارج از کشور برنامه‌ریزی می‌شد تا ایران را تحت فشار قرار دهند و این نهضت را سرنگون کنند، اما با لطف خداوند و درایت حضرت امام و بعد از آن مقام معظم رهبری، انسجام و یکدلی بین ملت به وجود آمد تا همه توطئه‌ها از جمله جنگ تحمیلی و جنگ‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و … خنثی شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: در بسیاری از عرصه‌ها پیشرفت‌هایی داشتیم که موجب شده کشور ما اکنون جزو برترین‌های دنیا باشد و در جایگاه بسیار ویژه و برجسته‌ای در جهان قرار بگیرد که این موارد نشان دهنده برنامه‌ریزی دقیق انقلاب است.

مالکی‌نژاد اضافه کرد: مسائلی مثل تحریم ها، فشارهای دشمنان و … وجود داشته، اما ضعف برخی مسؤولان که در مسیر درست برای رسیدن به اهداف انقلاب حرکت نکردند، موجب شده تا نتوانیم به وضعیت مطلوبی برسیم، اما این قطارِ در حال حرکت ایستادگی نداشته و به سوی قله حرکت می‌کند.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند انقلاب در چهل سالگی خود به بلوغ رسیده و مطمئنا از این به بعد شکوفایی، پیشرفت و تعالی کشور رو به رشد خواهد بود.

عضو شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه نشان خواهیم داد هر کشوری با چنین مدل مدیریت در نظام دینی موفق خواهد بود، ابراز کرد: مسیری که ایران با پیروزی از ولایت فقیه و رهبری حضرت امام و مقام معظم رهبری طی کرده، موجب شده تا همه کشورهای اسلامی و حتی غیر اسلامی، این نوع مدیریت و برنامه را برای ایستادگی و مقاومت برابر زورگویان و پیشرفت کشور خود استفاده کنند و این اتفاقات نشان دهنده حقانیت و درست بودن مسیری است که انقلاب طی می‌کند.

مالکی‌نژاد با تاکید بر اینکه شهر قم در تمام زمینه‌های فرهنگی، علمی، عمرانی، صنعتی و … پیشرفت کرده است، گفت: ابتدا می‌گفتند قم نباید شهر صنعتی باشد ولی با توجه به بحث اشتغال و ضرورت‌هایی که در قم وجود داشت، این شهر باید می‌توانست خود را اداره کند و جوانان آن در جایگاه‌های مختلف مشغول به کار شوند.

وی عنوان کرد: مرکزیت علم و فقاهت در قم قرار دارد، از جایگاه ویژه‌ای در کشور برخوردار بوده و در تمام زمینه‌ها رشد بسیار خوبی طی چند سال اخیر داشته است.

عضو شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه فعالیت‌های خوبی در زمینه عمرانی شهر قم صورت گرفته و باید مطلوب‌تر شود، ابراز کرد: شهرداری قم برنامه و چشم‌انداز ۱۴۱۴ دارد و اگر بر همین روال پیش برود و بخشی از برنامه ۲۰ ساله را طی هر پنج سال نشان دهد، پیشرفت خوبی در قم شاهد خواهیم بود.

مالکی‌نژاد ادامه داد: شهرداری قم تا الان مسیر خوبی پیش رفته و امیدوار هستیم با توجه به ظرفیت‌های موجود و در صورت عدم تاثیر مسائل اقتصادی، جایگاه خوبی برای قم رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر همواره از بحث آبادانی شهر حمایت می‌کند، اظهار کرد: همیشه از فعالیت‌های خوب شهرداری حمایت کردیم؛ در واقع شهرداری و شورای اسلامی شهر در کنار هم هستند تا اقدامات خوبی در قم رقم بزنند.