آماده‌باش ۲۵ ایستگاه آتش‌نشانی در ایام نوروز
آماده‌باش ۲۵ ایستگاه آتش‌نشانی در ایام نوروز
سبحانی با تأکید بر آماده‌باش 25 ایستگاه آتش‌نشانی در ایام نوروز گفت: نیروهای آتش‌نشانی در تمام ورودهای شهر، پارک‌سوارها، پارکینگ‌ها و مراکز اسکان به‌صورت ویژه و شبانه‌روزی مستقر بوده و ارائه خدمات می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر سید مجتبی سبحانی ثابت در خصوص آمادگی شهر در پذیرایی از مسافران و زائران نوروزی اظهار داشت: تمام سازمان‌های تابعه به‌صورت شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی هستند.
وی از حفظ ایمنی شهر به‌صورت شبانه‌روزی خبر داد و افزود: یکی از مسائل مهم و حیاتی در ایام نوروز و با اسکان زائران در بوستان‌ها افزایش ضریب ایمنی و آمادگی سازمان آتش‌نشانی در ارائه خدمات بوده و تا پایان تعطیلات نوروزی ۲۵ ایستگاه آتش‌نشانی به انضمام تمام نیروهای عملیاتی سازمان آماده‌باش هستند.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم یادآور شد: نیروهای آتش‌نشانی در تمام ورودهای شهر، پارک‌سوارها، پارکینگ‌ها و مراکز اسکان به‌صورت ویژه و شبانه‌روزی مستقر بوده و ارائه خدمات می‌کنند.
وی ادامه داد: همچنین در تمام بوستان‌ها نیروهای تخلف شهری و آتش‌نشانی با دوربین‌های حرارتی از ابتدای ورود به زائران اطلاع‌رسانی می‌کنند که استفاده از پیک‌نیک در داخل چادر ممنوعیت داشته و قبل از برپایی چادر تذکرات لازم داده می‌شود.
سبحانی ثابت تأکید کرد: نیروهای آتش‌نشانی در بوستان‌ها و سوله‌های اقامتی که در نظر گرفته‌شده به‌صورت شبانه‌روزی حضورداشته و مستمر بازرسی انجام می‌شود تا مشکلی رخ ندهد.
وی در پایان تأکید کرد: در صورت مشاهده هرگونه خطر و یا احتمال آتش‌سوزی نیروها در محل حاضر بوده و ایمنی شهر را تأمین می‌کنند.
انتهای پیام/