بیانیه گام دوم انقلاب، کشور را در مسیر تحقق عدالت قرار می‌دهد
بیانیه گام دوم انقلاب، کشور را در مسیر تحقق عدالت قرار می‌دهد
جلالی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب تأکید کرد: این بیانیه در حکم منشور و نقشه راه انقلاب بوده و در این بیانیه مهم حجت برای تمام مردم و ازجمله مسئولان تمام شده است، یکی از موضوعات مهمی که در این پیام آمده اعتماد و قدرت جوانان است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، عبدالله جلالی امروز در هشتاد و دومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری، عنوان کرد: رهبر انقلاب به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه پنجم انقلاب، بیانیه ای مهم و راهبردی ارائه دادند که در این بیانیه، نقشه راه و خط مشی و آینده کشور ترسیم شده است و باید ملاک عمل و مد نظر مردم و مسئولان قرار گیرد.

وی اظهار کرد: بیانیه حامل پیام های مهم، امیدبخش، پرمغز و محتوایی است و گویی معظم له با این بیانیه،حجت را برای همه مردم و مسئولان تمام کرده است.

جلالی بیان کرد: مهم ترین پیام های این بیانیه که باید در راس امور قرار گیرد شامل اعتماد و باور جوانان و استفاده از ظرفیت آن ها در امور و جبران کاستی ها و اشتباهات گذشته و حرکت در مسیر عدالت و انقلابی عمل کردن و پایبندی به اصول است.

وی اظهار کرد: همچنین در این بیانیه بر مبارزه با فساد، خدمت‌گذاری، انجام وظیفه در قبال جامعه، امید به آینده، فریب نخوردن، توجه به ظرفیت ها و توانمندی های داخلی، بی اعتنایی به دشمن، بی توجهی به سیاه نمایی ها و توجه به مطالعات و تحقیقات تاکید شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: گاهی شنیده می شود مقامات و مسئولان در سخنرانی های خود اعلام می کنند که مسئولان در رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی و فرهنگی باید تلاش کنند به نظر می رسد این ادبیات باید اصلاح شود و هر مسئولی و هر شخصی در این زمینه صحبت می کند بگوید همه مسئولیم و باید در جهت رفع مشکلات مسئولانه تلاش کنیم.

جلالی بیان کرد: جامعه با مشارکت و همراهی مسئولان و مسئولیت پذیری همه مردم توسعه و پیشرفت می‌کند، نمی‌شود راحت طلب بود و انتظار تعالی جامعه را داشت و یا نسبت به مسائل بی تفاوتی پیشه کرد و انتظار داشت مشکلات حل شود. نمی شود زیاده خواه بود، اما در کنارش، رشد و تعالی جامعه را نیز مطالبه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تذکرات و بیانات رهبر در بیانیه گام دوم انقلاب،کشور را در مسیر تحقق عدالت و تعالی قرار می دهد. اجرای پیام رهبری می‌تواند به جبران کاستی ها و اجرای عدالت در کشور منجر شود، همه باید تلاش کنند در جهت عمران، آبادانی، فعالیت های فرهنگی، دینی، ارتقای کشور و رفاه اجتماعی گام های بزرگتری برداریم.

وی همچنین با اشاره به حادثه تروریستی اخیر در کشور و شهادت نیروهای سپاه همیشه پیروز گفت: امیدواریم پاسخی قاطع به این عوامل مزدور و فریب خورده داده شود، مردم انتظار پاسخگوئی محکمی به این جنایات هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم در ادامه نیز بیان کرد: حضور گسترده و آگاهانه مردم شریف و ولایت مدار قم در راهپیمایی ۲۲ بهمن جای تقدیر دارد، یکی از نمادهای اقتدار نظام جمهوری اسلامی حضور آحاد مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

وی تصریح کرد: این حرکت امید بخش بسیاری از توطئه های دشمن را خنثی کرده است؛ بی شک پیام ۲۲ بهمن، وحدت و همدلی و اطاعت از فرمان رهبری است. راهپپیمای ۲۲ بهمن متعلق به همه ملت، همه اقشار و گروه‌هاست و اختصاص به گروه خاصی ندارد.