مطالبات خود را از مدیریت شهری در محدوده اختیارات قرار دهیم
مطالبات خود را از مدیریت شهری در محدوده اختیارات قرار دهیم
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حامدی با بیان رضایت مردم از عملکرد شهردار فعلی قم و مجموعه شهرداری، گفت: گاهی با انتقادهایی از شهردار مواجه هستیم که خارج از محدوده اختیارات و وظایف شهردار بوده و باید از سایر سازمان‌ها مطالبه کنیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حامدی در دیدار نوروزی با اعضای شورای اسلامی شهر قم، ضمن ابراز تقدیر و تشکر از اقدامات مدیریت شهری و شورای شهر اظهار داشت: اهتمام شهرداری قم و اعضای شورای شهر در رفع مشکلات شهر قم و منطقه پردیسان قابل‌تقدیر است.
وی اقدامات شهردار منطقه پردیسان را شبانه‌روزی دانست و افزود: با مقایسه شهر قم با شهرهای دیگر می‌توان اذعان داشت که شهر قم ازنظر نظافت و مبلمان شهری و راه‌های ارتباطی یکی از بهترین شهرهای کشور است که نتیجه تلاش شهرداری و حمایت شورای شهر است.


امام‌جمعه پردیسان تصریح کرد: مردم به اقدامات و عملکرد شهرداری واقف بوده و قدردان آن هستند و از شورای شهر نیز برای حفظ و حمایت از شهردار باید تشکر کرد.
وی با مقایسه عملکرد شهردار فعلی شهر قم با سایر شهردارهای قبلی گفت: گاهی با انتقادهایی از شهردار مواجه هستیم که خارج از محدوده اختیارات و وظایف شهردار بوده و باید از سایر سازمان‌ها مطالبه کنیم و باید مطالبات خود را از شهرداری در محدوده اختیارات مدیریت شهری قرار دهیم.
حجت‌الاسلام حامدی تأکید کرد: مردم پیام‌های تشکرآمیزی از طرف ما برای مدیریت شهری و شهرداری ارسال می‌کنند و شاهد رضایت مردم از عملکرد شهرداری به‌خصوص در فضای سبز با توجه به اقلیم خشک و آب‌شور شهر قم می باشیم.
انتهای پیام/