تمام امکانات شهر در خدمت زائران و مسافران نوروزی است
تمام امکانات شهر در خدمت زائران و مسافران نوروزی است
نیازمند ضمن رضایت مندی از پذیرایی و میزبانی از زائران و مسافران نوروزی گفت: شهرداری با تمام امکانات به میزبانی مسافران و زائران نوروزی رفته و در این مسیر تعامل و همکاری بین مدیریت شهری و سایر دستگاه‌های اجرایی استان قابل‌تقدیر است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، نرجس نیازمند در ارزیابی عملکرد شهرداری و مجموعه خدمات شهری در خدمت‌رسانی به زائران اظهار داشت: مدیریت شهری در تمام مناسبت‌ها به‌صورت شبانه‌روزی به مردم خدمت‌رسانی می‌کند.
وی آماده‌باش شهرداری قم را از دهه فجر تا پایان ماه رمضان موردتوجه قرارداد و افزود: تمام مناطق شهرداری و سازمان‌های تابعه ذیل کمیته خدمت‌رسانی به زائران در ایام نوروز دوباره فعال‌شده و از ورودهای شهر تا تمام سطح شهر مستقر بوده و نیازهای زائران و مسافران را تأمین می‌کنند.
رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای شهر قم ضمن انجام بازدیدهای روزانه از ستادهای نوروزی و دستگاه‌های اجرایی شهر گفت: تعامل و همکاری بین مدیریت شهری و سایر دستگاه‌های اجرایی استان قابل‌تقدیر بوده و تمام ظرفیت شهر در خدمت زائران و مسافران نوروزی به میدان آمده است.
وی در پایان با ابراز خدا قوت به مجموعه شهرداری قم گفت: امسال شهر قم مناسبت‌های زیادی را در دو ماه گذشته پشت سر گذاشته که شهرداری علاوه بر انجام وظایف معمول خود در تمام این مناسبت‌ها به‌عنوان یک دستگاه اصلی در میدان بوده و شهر را مدیریت کرده است.
انتهای پیام/