در ساخت و سازها به روح معماری اسلامی و ایرانی توجه شود
در ساخت و سازها به روح معماری اسلامی و ایرانی توجه شود
آیت الله اعرافی با اشاره به این مهم که مردم، حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و حوزه محور شهر قم هستند و اقدام ها باید با این محوریت شکل گیرد، گفت: باید در ساخت و سازها به روح معماری اسلامی و ایرانی، خاصه در شهر قم توجه ویژه شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، آیت الله علیرضا اعرافی در دیدار نوروزی جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه باید از فرصت جذب سرمایه استفاده بهتری شود، تاکید کرد: حوزه هم در این موضوع می‌تواند همکاری‌هایی با مجموعه مدیریت شهری داشته باشد.

وی در ادامه گفت: مردم، حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و حوزه محور هستند و اقدام ها باید با این محوریت شکل بگیرد.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه شورا می‌تواند یک جمع تخصصی، شورایی و حوزوی را تشکیل داده و تصمیم بگیرد، بیان کرد: نباید فعالیت‌ها به گونه‌ای باشد که مردم احساس پس رفت داشته باشند.

اعرافی با بیان اینکه حوزه و حرم مطهر روح قم هستند، افزود: اگر به این روح توجهی نشود، هویت شهر قم از بین خواهد رفت.

وی با اشاره به اینکه باید کادرسازی شکل بگیرد، خاطرنشان کرد: کادرسازی به این معنا است که به تدریج نیروهای جوان وارد مجموعه شده و کسب تجربه کنند.

وی همچنین با بیان اینکه باید به معماری توجه بیش‌تری شود، ابراز کرد: باید در ساخت و سازها به روح معماری اسلامی و ایرانی توجه شود.