فراهم کردن بستر لازم برای میزبانی مردم از زائران باید مورد توجه باشد
فراهم کردن بستر لازم برای میزبانی مردم از زائران باید مورد توجه باشد
مسگری توجه به شعار سال را سیاست کلی کشور دانست و گفت: باید بستر لازم برای حضور مردم در میزبانی از زائران را فراهم کرده و از مساجد به‌عنوان مهم‌ترین پایگاه مردمی حمایت کنیم تا حضور اثرگذارتر مردم را شاهد باشیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محمود مسگری توجه به شعار سال را به‌عنوان سیاست کلی کشور موردتوجه قرارداد و اظهار داشت: امروز کشور نیاز دارد در حوزه اقتصاد نیز مانند حوزه دفاعی و علمی جهشی قوی داشته باشد و اجازه ندهد دشمن از این ضعف سو استفاده کند.
وی با بررسی زمینه‌های تحقق شعار سال در شهر قم افزود: امروز قم به‌عنوان مقصد بسیاری از سفرهای ملی و مذهبی نیاز دارد زمینه و بستر حضور مردم را برای میزبانی از زائران و مسافران فراهم کند.
عضو شورای اسلامی شهر قم نیازهای قم در حوزه زیرساخت‌های گردشگری را بیان کرد و گفت: باید ساخت فرودگاه در شهر قم به‌عنوان یک پروژه فوری دیده‌شده و تعیین تکلیف شود زیرا شهر قم امروز مقصد گردشگری مذهبی و سلامت بوده و بدون فرودگاه فاقد مهم‌ترین اصل توسعه است.
مسگری ادامه داد: تکمیل مترو و تقویت حمل‌ونقل عمومی نیز یکی دیگر از بایدهای شهر قم برای توسعه صنعت گردشگری بوده و نیاز داریم به‌عنوان اولویت به آن نگاه شود.
وی توجه به مساجد به‌عنوان پایگاه‌های مردمی را نیز مطرح کرد و گفت: بسیاری از کسب‌وکارهای خرد و برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در مساجد و در گروه‌های مردم می‌تواند آغاز شود و نیاز داریم از این نهاد حداکثر حمایت را داشته باشیم.
عضو شورای اسلامی شهر قم در پایان تأکید کرد: بدون حضور مردم هیچ اقدامی به ثمر نخواهد نشست و نیاز داریم مردم را دررسیدن به اهداف ملی و بین‌المللی کشور همراه کرده و بستر لازم برای حضور مردم را فراهم کنیم.
انتهای پیام/