تعامل سازنده و همدلی در خدمت‌رسانی بیشتر به مردم شریف قم
تعامل سازنده و همدلی در خدمت‌رسانی بیشتر به مردم شریف قم
نیازمند با تأکید بر همکاری و همدلی بین دو نهاد شورای شهر و استانداری گفت: امروز نیاز داریم با تعامل و جلوگیری از کارهای جزیره‌ای، بستر لازم برای حضور فعال مردم را فراهم کرده و به تحقق شعار سال کمک کنیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، نرجس نیازمند در دیدار با مریم عرب‌نژاد سرپرست اداره کل امور زنان و خانواده استانداری قم ضمن تبریک سال نو و میلاد امام حسن(ع) و آرزوی موفقیت وی در سمت جدید اظهار داشت: بهره‌گیری از نیروهای متعهد و متخصص شهر را در پیشبرد اهداف کلان کمک می‌کند.
وی مشارکت و تعامل سازنده را عامل موفقیت دانست و افزود: همدلی در بین دستگاه‌های اجرایی و مدیران راه خدمت به مردم را کوتاه کرده و بسیاری از مشکلات را حل می‌کند.


رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: امروز نیاز داریم با تعامل و جلوگیری از کارهای جزیره‌ای بستر لازم برای حضور فعال مردم را فراهم کرده و با کمک مردم به سمت پیشرفت حرکت کنیم.
وی در پایان با اعلام آمادگی کمیسیون زنان و خانواده برای همکاری با اداره کل امور زنان و خانواده استانداری گفت: باید شرایط را برای گسترش و رونق کسب‌وکارهای خانگی با محوریت بانوان فراهم کنیم. وی اظهار داشت با توجه به ظرفیت های موجود قم می تواند با مشارکت مردم قطب صادرات چند محصول باشد و همکاری این دو نهاد می‌تواند کمک زیادی در تحقق شعار سال کند.
انتهای پیام/