خرید ۵۰ دستگاه اتوبوس در سال ۱۴۰۳ با مصوبه شورای اسلامی شهر قم
خرید ۵۰ دستگاه اتوبوس در سال ۱۴۰۳ با مصوبه شورای اسلامی شهر قم
طلایی با تأکید بر توانمندسازی ناوگان اتوبوسرانی شهر قم گفت: شورای اسلامی شهر در بودجه سال 1403 شهرداری قم، مبلغ چهارهزار میلیارد ریال در جهت خرید 50 دستگاه اتوبوس اختصاص داده است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حسن طلایی توسعه ناوگان اتوبوسرانی را یکی از برنامه‌های مهم مدیریت شهری در سال ۱۴۰۳ دانست و اظهار داشت: یکی از شاخصه‌های توسعه یک شهر، داشتن ناوگان حمل‌ونقل عمومی به‌روز و کارآمد است.
وی با ارزیابی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری قم افزود: در حال حاضر ۲۶۰ دستگاه اتوبوس در کل شهر فعال بوده که با توجه به این‌که سیستم حمل‌ونقل عمومی دیگری به این شکل در شهر قم فعال نیست، نیاز است این تعداد افزایش پیدا کند.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم از آخرین مصوبه شورای اسلامی شهر قم مبنی بر خرید ۵۰ دستگاه اتوبوس خبر داد و بیان کرد: شورای شهر مبلغ چهارصد میلیارد تومان بودجه برای خرید ۵۰ دستگاه اتوبوس در سال ۱۴۰۳ اختصاص داده است.
وی برنامه سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم را در خصوص اورهال کردن اتوبوس‌ها تشریح کرد: اورهال کردن اتوبوس‌ها طرحی بوده که برای نخستین بار در شهر قم آغاز شد و توانست در توانمندسازی ناوگان اتوبوسرانی تأثیر زیادی داشته باشد.
طلایی در ادامه گفت: سازمان برای سال ۱۴۰۳ علاوه بر خرید ۵۰ دستگاه اتوبوس جدید، اورهال کردن ۳۰ دستگاه اتوبوس را نیز در برنامه خود دارد که درمجموع تعداد اتوبوس‌های به ۳۴۰ اتوبوس افزایش پیدا می‌کند.
وی در پایان تأکید کرد: شورای شهر هر حمایتی که لازم باشد انجام خواهد داد تا با توجه به زائرپذیری شهر قم ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر قم کارآمد و قوی عمل کند.
انتهای پیام/