عزم ملت ایران برای حضور در راهپیمایی روز قدس
عزم ملت ایران برای حضور در راهپیمایی روز قدس
محرری با تأکید بر آگاهی جهان نسبت به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه گفت: مردم شهید پرور و با بصیرت قم با تشییع شهید محسن صداقت همزمان با راهپیمایی روز قدس، باانگیزه مضاعف و مصمم‌تری در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا کردند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محسن محرری رئیس شورای اسلامی شهر قم در حاشیه راهپیمایی روز قدس و در گفت‌وگوی، اظهار داشت: شرایط امسال روز قدس با سال‌های قبل متفاوت شده است.
وی با اشاره به اینکه با حضور شهید محسن صداقت مردم احساس نیاز بیش‌تری به حضور پیدا کردند، مطرح کرد: امسال شاهد جمعیت بیش‌تری نسبت به سال‌های قبل هستیم و این نشان می‌دهد اسرائیل با ترور جوان‌های ما نمی‌تواند ما را از مبارزه بترساند.
رئیس شورای اسلامی شهر قم تأکید کرد: دشمن باید منتظر انتقامی سخت از طرف جمهوری اسلامی باشد و بداند مردم همیشه انقلابی ایران و قم همیشه درصحنه بوده و تا روز نابودی این رژیم کودک کش از پای نخواهند نشست.
وی در ادامه به اقدامات شهرداری در برگزاری راهپیمایی روز قدس نیز اشاره کرد و گفت: شهرداری نیز همانند سنوات گذشته در این مراسم‌ها پیشتاز بوده و با آمادگی کامل درحالی‌که پشتیبانی از مراسم است که جای تقدیر دارد.
انتهای پیام/