مردم ایران آگاهی‌بخش جهان از جنایت‌های رژیم صهیونیستی می باشند
مردم ایران آگاهی‌بخش جهان از جنایت‌های رژیم صهیونیستی می باشند
صابری با تأکید بر اهمیت ادامه روشنگری ایران از جنایت‌های رژیم صهیونیستی در جهان گفت: با هر حمله تروریستی اسرائیل علیه ایران مردم انقلابی ما بر نابودی رژیم صهیونیستی مصمم‌تر شده و جهان نیز دیگر نسبت به این جنایت‌ها سکوت نمی‌کند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر حسین صابری با اشاره به حضور پرشور مردم انقلابی و با بصیرت شهر قم در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: مردم قم همیشه پشتیبان آرمان‌های انقلاب و اسلام بوده‌اند و امروز نیز نشان دادند حامی مظلومیت فلسطین هستند.
وی آگاهی مردم جهان را نسبت به اتفاقات و کشتار اسرائیل در غزه موردتوجه قرارداد و افزود: امروز جهان به نقطه‌ای رسیده است که دیگر سکوت نخواهد کرد و اسرائیل و امریکا هم نمی‌توانند جنایت‌های خود را پنهان کنند.
رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر مقدس قم تصریح کرد: با هر حمله تروریستی که اسرائیل و امریکا علیه ایران اجرا می‌کنند مردم ایران در مبارزه با این جنایت آدم کش اسرائیل مصمم‌تر شده و فریادهای بلندتری برای مرگ این رژیم سر خواهند داد.
وی در پایان تأکید کرد: باید این روشنگری همچنان ادامه پیدا کند زیرا با آگاهی مردم جهان نسبت به اهمیت آزادی فلسطین زمینه نابودی این رژیم فراهم خواهد شد.
انتهای پیام/