خون شهدا، ضامن شکست اسرائیل و پیروزی جبهه مقاومت است
خون شهدا، ضامن شکست اسرائیل و پیروزی جبهه مقاومت است
مسگری خون شهدا را ضامن پیروزی جبهه حق بر باطل دانست و گفت: مردم شهیدپرور قم با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس نشان دادند بر نابودی مصمم هستند، اسرائیل بداند با حمله تروریستی و شهید کردن جوانان ما حکم نابودی خود را امضا کرده است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محمود مسگری در حاشیه راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: مردم ایران به‌خصوص مردم شهیدپرور قم با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس نشان دادند بر نابودی مصمم هستند.
وی شهادت را عامل پیروزی اسلام و انقلاب دانست و افزود: اسرائیل بداند با حمله تروریستی و شهید کردن جوانان ما حکم نابودی خود را امضا کرده و در طول تاریخ انقلاب و اسلام با شهادت به پیروزی رسیده است و فلسطین و غزه نیز به حرمت خون شهدا پیروز می‌شود.
عضو شورای اسلامی شهر قم با یادآوری وعده مقام معظم رهبری بر انتقام و سیلی زدن به اسرائیل و آمریکا تأکید کرد: ایران تنها کشوری است که جرات و جسارت ایستادن در برابر این دو رژیم جنایتکار را داشته و به‌زودی شاهد انتقامی سخت خواهیم بود.
وی در پایان تأکید کرد: راهپیمایی امسال روز قدس به فرمایش مقام معظم رهبری با همه‌سال‌های گذشته متفاوت است زیرا جهان نسبت به جنایت‌های رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا آگاه شده است و خود این آگاهی نیز پیروزی بزرگی برای جبهه مقاومت است.
انتهای پیام/