جای شهدا در سنگر مبارزه با صهیونیسم خالی نمی‌ماند
جای شهدا در سنگر مبارزه با صهیونیسم خالی نمی‌ماند
امرالهی با اشاره به حضور مردم تا نابودی رژیم جعلی اسرائیل در صحنه، اظهار داشت: عدالت‌خواهی، حمایت از مظلوم و روشنگری نسبت به جنایت‌های کشورهایی که شعار حقوق بشر سر می‌دهند از آرمان‌های انقلاب بوده و ما به پیروی از همین آرمان‌ها به‌نظام جمهوری اسلامی ایران آری گفته‌ایم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، مهندس روح اله امرالهی در حاشیه راهپیمایی روز قدس تاریخ مبارزات عدالت‌خواهان را علیه رژیم منحوس اسرائیل مرور کرد و اظهار داشت: امام خمینی(ره) ۱۵ سال قبل از انقلاب بر جنایتکار بودن اسرائیل تأکید داشت و امروز این جنایت بر همگان آشکارشده است.
وی بصیرت مردم ایران به‌خصوص مردم قم را در ۴۵ سال گذشته موردتوجه قرارداد و افزود: مردم ایران با روشنگری امام خمینی(ره) در تمام این سال‌ها بر جنایت‌های رژیم صهیونیستی تأکید کرد و تا نابودی این رژیم درصحنه خواهد بود.
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر مقدس قم تأکید کرد: شهادت مانع مبارزه ما با ظلم و ستم نخواهد بود و دشمن بداند جوانان غیور ایران به پیروی از ولایت جای شهدا رو پرکرده و این سنگر هرگز خالی نمی‌ماند.
وی در پایان یادآور شد: عدالت‌خواهی، حمایت از مظلوم و روشنگری نسبت به جنایت‌های کشورهایی که شعار حقوق بشر سر می‌دهند از آرمان‌های انقلاب بوده و ما به پیروی از همین آرمان‌ها به‌نظام جمهوری اسلامی ایران آری گفته‌ایم.
انتهای پیام/