شناخت جبهه حق از باطل بسیار روشن است/زمینه نابودی رژیم کودک کش اسرائیل فراهم شده است
شناخت جبهه حق از باطل بسیار روشن است/زمینه نابودی رژیم کودک کش اسرائیل فراهم شده است
حجت‌الاسلام‌والمسلمین استقامت با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیسم و دولت‌های حمایتگر از این رژیم غاصب گفت: اسرائیل با نادیده گرفتن تمام قوانین جهانی و حقوق بشر با چنگال ظلم به میدان آماده و باید با زبان خودش که زبان خون و جنگ است با آن صحبت کنیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی استقامت در حاشیه راهپیمایی روز قدس، موضوع قدس و روز قدس را مسئله‌ای جهانی دانست و اظهار داشت: مسلمانان جهان اسلام بلکه آزادی خواهان همه دنیا نسبت به جریان فلسطین حساس شده‌اند.
وی مسئله فلسطین را یک مسئله انسانی برشمرد و افزود: مسئله فلسطین تنها یک مسئله دینی نیست و ما با رژیم انسان نمایی روبه‌رو هستیم که به کودک، زنان و بیماران و سالمندان رحم نمی‌کند.
عضو شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: این رژیم منحوس نه‌تنها قوانین بین‌المللی را رعایت نمی‌کند، بلکه کنوانسیون‌های جهانی و قوانین سازمان ملل را نیز نادیده گرفته و رعایت نمی‌کند.
وی با یادآوری فرمایش امام راحل مبنی بر پاره تن اسلام بودن فلسطین ادامه داد: اسرائیل با کنار گذاشتن قانون و انسانیت با چنگال ظلم و زور و فراتر از آن با جنایتی که تا امروز در تاریخ ثبت‌نشده است، می‌خواهد فلسطین و غزه را غصب کند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین استقامت با تأکید بر شکست اسرائیل گفت: مردم ایران باید صبور باشند و اجازه بدهند دولت‌مردان با تدابیر رهبر معظم انقلاب کار را پیش برده و زمینه نابودی این رژیم کودک کش را فراهم کنند.
وی یادآور شد: ما در مسئله اسرائیل تنها با یک رژیم غاصب به نام اسرائیل روبه‌رو نیستم بلکه تمام کشورهای ظالم روبه‌روی ما هستند و می‌خواهند دست در دست هم حق را از بین ببرند اما امروز جبهه حق و باطل روشن‌شده است.