انقلاب اسلامی بر پایه مبارزه با استکبار و صهیونیسم استوار گردیده است/از مهم‌ترین آموزه‌های اسلام صهیونیسم‌ستیزی می باشد
انقلاب اسلامی بر پایه مبارزه با استکبار و صهیونیسم استوار گردیده است/از مهم‌ترین آموزه‌های اسلام صهیونیسم‌ستیزی می باشد
دهناد ملت ایران را بر سنگر صهیونیسم‌ستیزی ایستاده‌ توصیف کرد و گفت: انقلاب اسلامی بر پایه مبارزه با استکبار و صهیونیسم استوار گردیده است و شهادت عامل عزت و آبروی مردم ایران بوده و با ترور و جنایت نمی‌توان مردم ایران را از حمایت از فلسطین و مظلوم منصرف کرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر سید محمدحسین دهناد در حاشیه راهپیمایی روز قدس به حضور پرشور مردم ایران و شهر انقلابی قم اشاره کرد و گفت: در تمام ۴۵ سال گذشته مردم ایران با روشنگری امام راحل می‌دانستند مسئله فلسطین مسئله اصلی و اول جهان اسلام است و به تعبیر امام خمینی (ره) مسئله قدس یک مسئله شخصی نیست و یک مسئله مخصوص به یک کشور و یا یک مسئله مخصوص به مسلمین جهان در عصر حاضر نیست، بلکه حادثه‏ای است برای موحدین جهان و مؤمنان اعصار گذشته و حال و آینده، از روزی که مسجد الاقصی‏ پی‏ریزی شد تا آن گاه که این سیاره در نظام هستی در گردش است.
وی بر لزوم روشنگری نسبت به جنایت‌های رژیم اشغالگر صهیونیسم تأکید کرد و افزود: تک‌تک ما وظیفه‌داریم نسبت به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در جهان روشنگری کنیم و اجازه ندهیم نسل‌کشی و کودک کشی در غزه ادامه پیدا کند.
رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: ما پیرو تدابیر مقام معظم رهبری بوده و اسرائیل باید بداند با سیلی سخت مردم ایران و عدالت‌خواهان جهان روبه‌رو خواهد شد و ان شاءالله مقدمه باز شدن دربهای فرج به روی امت اسلامی و ظهور حضرت حجت (عج) است.
دکتر دهناد در پایان گفت: عدالت‌خواهی، حمایت از مظلوم، برپایی عدل و داد از مهم‌ترین آموزه‌های اسلام است که انقلاب اسلامی بر پایه آن استوارشده و امروز ما پیروان حقیقی اسلام و انقلاب بوده و بر سنگر اسرائیل ستیزی ایستاده‌ایم.
انتهای پیام/