حفظ سند تاریخی مدرسه هدایتی در مسیر پروژه بلوار حکیم
حفظ سند تاریخی مدرسه هدایتی در مسیر پروژه بلوار حکیم
طلایی با تقدیر از همکاری آموزش و پرورش در اجرای طرح تعریض خیابان حکیم در منطقه پنج گفت: شهرداری قم برای حفظ سند تاریخی این مدرسه دیوار و سر در مدرسه را طبق طرح اولیه بازسازی کرد و نماد و محل مدرسه را حفظ نمود که کاری ماندگار خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حسن طلایی اجرای پروژه‌های عمرانی و توسعه شهر را نیازمند همکاری همه مردم و ارگان‌ها دانست و اظهار داشت: برای حرکت به سمت توسعه نیاز داریم این همبستگی و اتحاد بین تمام مردم و ادارات ایجاد شود.
وی تملک برای اجرای یک پروژه عمرانی را یکی از سخت‌ترین مراحل در مدیریت شهری دانست و افزود: شهرداری در اجرای هر پروژه بیشترین چالش را در زمان تملک داشته و گاهی عدم همکاری مردم و نهاد باعث به تعویق افتادن یک پروژه برای سالیان طولانی شده است.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم به تعریض بلوار حکیم در منطقه پنج اشاره کرد و گفت: در اجرای این پروژه همکاری آموزش و پرورش در تملک بخشی از مدرسه هدایتی و تعریض خیابان قابل‌تقدیر است.
وی تصریح کرد: شهرداری قم نیز برای حفظ سند تاریخی این مدرسه دیوار و سر در مدرسه را طبق طرح اولیه بازسازی و نماد و محل مدرسه را حفظ کرده که کاری ماندگار خواهد بود.
طلایی در ادامه اعتبار اجرای تعریض خیابان حکیم در منطقه پنج را ۱۱ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: جدول‌گذاری، آسفالت معبر اصلی و تملک و احداث دیوار ۱۱ میلیارد تومان برای شهرداری هزینه داشت اما این پروژه جریان ترافیکی و سیما منظر شهری منطقه را بهبود داده است.
وی در پایان تأکید کرد: همکاری و مشارکت مردم و ارگان‌ها می‌تواند در تسریع سرعت شهر به سمت توسعه تأثیر بسیاری داشته باشد که از مردم می‌خواهیم کمال همکاری را با مدیریت شهری و شهرداری داشته باشند.
انتهای پیام/