ایجاد محیط مناسب و مطلوب شهری با بهسازی قبرستان نو
ایجاد محیط مناسب و مطلوب شهری با بهسازی قبرستان نو
نیازمند در حاشیه بازدید از پروژه قبرستان نو با تأکید بر کسب رضایت مردم در تملک قبرستان نو برای اجرای طرح نوسازی این محدوده گفت: با توجه به لزوم تسریع در بهسازی این منطقه از مردم درخواست داریم با مراجعه به‌ موقع به شهرداری نسبت به اجرای پروژه همکاری و مشارکت لازم را با مدیریت شهری داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، نرجس نیازمند با اشاره به اجرای طرح بهسازی قبرستان نو و تملک بخش‌هایی از این قبرستان اظهار داشت: برای توسعه و پیشرفت شهر و اجرای پروژه‌های عمرانی نیازمند همکاری و مشارکت مردم هستیم.
وی با درخواست از مالکان مغازه‌های قبرستان نو افزود: از مردم درخواست داریم با تسریع در مراجعه به شهرداری و توافق، مدیریت شهری را برای اجرای پروژه بهسازی قبرستان نو یاری رسانند تا هر چه سریع تر این پروژه که موجب ایجاد فضای باز مناسب در مرکز شهر خواهد شد تکمیل گردد
رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: معوض این املاک و تامین منابع مالی این پروژه با دولت و از محل ۴۸ هکتاری پردیسان و اجرای آن با شهرداری قم است.
وی در ادامه تأکید کرد: این پروژه جزو مطالبات استانی است و کسب رضایت مردم در توافق و توجه به حقوق آنان در پیشبرد این پروژه موثر خواهد بود.
نیازمند در پایان یادآور شد: در صورت اطلاع رسانی مناسب در خصوص پروژه‌های عمرانی ، همکاری و مشارکت مردم نیز افزایش خواهد یافت.
وی در پایان پشتکار واقدام مستمر شهرداری منطقه هفت و واحد تملک شهرداری قم در خصوص تملکات این پروژه را شایسته تقدیر دانست.
انتهای پیام/