مشارکت حداکثری مردم حلال مشکلات جامعه است
مشارکت حداکثری مردم حلال مشکلات جامعه است
حجت‌الاسلام استقامت با تأکید بر تحقق شعار سال گفت: تدبیر مقام معظم رهبری بر بسترسازی برای مشارکت حداکثری مردم در همه عرصه‌ها به‌خصوص اقتصاد تنها حلال مشکل جامعه است و باید نسبت به تحقق آن اهتمام داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی استقامت با اشاره به اهمیت توجه به شعار ” جهش تولید با مشارکت مردم” اظهار داشت: فرمایش مقام معظم رهبری حجت را بر تمام مسئولان و مدیران اجرایی تمام کرده است.
وی مسئله اصلی در حاکمیت اسلامی را استفاده از توان و قدرت دینی مردم عنوان و بیان کرد: حضرت آقا در روز ۱۹ دی خطاب به مردم قم و در بیانات خود در روز نخست سال بر استفاده از ظرفیت‌های مردمی تأکید کرد و کلیدواژه ایشان در بیانات نوروزی کمک گرفتن از مردم برای حل مسائل اقتصادی است.
حجت‌الاسلام استقامت گفت: هر عضو از مردم در جامعه اسلامی در تصمیم‌گیری، کمک‌رسانی و حل مسائل نقش مهمی را ایفا می‌کنند و حضرت آقا نیز بر استفاده از این ظرفیت مغفول مانده تأکیددارند.
عضو شورای اسلامی شهر قم در پایان تأکید کرد: باید از ظرفیت مردم متخصص در مقام راهبرد، اجرا و عملیات برای کمک به دولت استفاده کنیم تا حاکمیت اسلامی به‌طور کامل پدیدار شود.
وی ادامه داد: حضرت آقا از زمان کرونا به استفاده از ظرفیت‌های مردمی تأکیددارند و بر اساس همین تأکید باید بسترسازی لازم برای حضور مردم انجام‌شده و تمام سیاست‌ها و برنامه‌ریزها در جهت مشارکت حداکثری مردم در عرصه اقتصادی باشد.
عضو شورای اسلامی شهر قم در پایان تأکید کرد: تدبیر مقام معظم رهبری بر حضور مردم تنها چاره حل مشکلات اقتصادی و حتی فرهنگی جامعه است و شورای شهر آمادگی همکاری و بسترسازی برای این مشارکت حداکثری را دارد.
انتهای پیام/