لزوم اجرای طرح دارالسلام در کنار مسجد مقدس جمکران
لزوم اجرای طرح دارالسلام در کنار مسجد مقدس جمکران
اخوان با تأکید بر تعامل بین مسجد مقدس جمکران و شهرداری برای توسعه و پیشرفت منطقه جمکران گفت: باید طرح دارالسلام بعد از 10 سال معطلی اجرا شود تا بتوانیم گاهی به‌سوی پیشرفت این منطقه برداریم.

به گزارش روابط عمویم شورای اسلامی شهر مقدس قم، مجید اخوان در یکصدوبیست و سومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اهمیت تعامل بین مدیریت شهری و سایر نهادهای شهر قم اظهار داشت: بدون تعامل نمی‌توانیم شهر را به‌خوبی اداره کرده و به سمت پیشرفت حرکت کنیم.
وی به تعامل بین تولیت مسجد مقدس جمکران و شهرداری اشاره کرد و افزود: خدا رو شکر در مدیریت جدید مسجد مقدس جمکران تعامل خوبی بین شهرداری و مسجد برقرارشده و امیدواریم در سایه این همکاری و هم‌افزایی شاهد اجرای طرح‌های بیشتری در این منطقه باشیم.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر قم تأکید کرد: بودجه خوبی برای توسعه و بازگشایی خیابان‌هایی مانند مسلم و حاج رضایی اختصاص داده‌شده و طرح‌هایی زیادی در این منطقه اجرا خواهد شد.
وی بر اجرای طرح دارالسلام نیز اشاره کرد و گفت: این طرح بیش از ۱۰ سال است که بلاتکلیف مانده و درحالی‌که طرح آن توسط شهرداری آماده‌شده اما به دلیل عدم همکاری مسجد هنوز اجرانشده است.
اخوان در پایان تأکید کرد: بدون همکاری نمی‌توانیم شاهد توسعه منطقه پنج باشیم و نیاز است با نگاهی کلان به توسعه منطقه توجه کنیم تا بسیاری از چالش‌های این قطب فرهنگی و مهم شهر قم حل شود.
انتهای پیام/