لزوم تعریف ردیف بودجه‌ای ویژه برای مسئولیت‌های اجتماعی شهرداری
لزوم تعریف ردیف بودجه‌ای ویژه برای مسئولیت‌های اجتماعی شهرداری
امرالهی با اشاره به اینکه کسانی که نیازمند بوده و تحت پوشش مراکز رسمی هستند باید نگاهی ویژه داشته باشیم، گفت: همان‌طور که برای کمپ‌های ترک اعتیاد و گرمخانه‌ها ردیف ویژه دیده‌شده است، باید برای این شهروندان نیز ردیف ویژه ای در بودجه مقرر گردد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، مهندس روح اله امرالهی در صدوبیست و سومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد با تأکید بر توجه به مأموریت‌های اجتماعی مدیریت شهری گفت: لازم است نسبت به کسانی که نیاز به کمک دارند و تحت پوشش مراکز رسمی هستند نگاهی ویژه داشته باشیم.
وی خواستار تعریف ردیف بودجه ویژه در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی شد و افزود: بسیاری از کسانی که در مرکز تحت پوشش زندگی می‌کنند نیاز به خدمات اجتماعی داشته که باید در این حوزه ردیف ویژه در بودجه شهرداری دیده شود.
رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر قم تأکید کرد: می‌توانیم همان‌طور که برای کمپ‌های ترک اعتیاد و گرمخانه‌ها ردیف ویژه دیده‌شده در این بخش نیز ردیف دیده شود زیرا این افراد نیز شهروند شهر بوده و باید از خدمات رفاهی عمومی و شهری بهره‌مند شده و حق خود را دریافت کنند.
انتهای پیام/