به کسبه مسیرهای اجرای پروژه‌های عمرانی توجه شود
به کسبه مسیرهای اجرای پروژه‌های عمرانی توجه شود
حجت‌الاسلام استقامت بر توجه شهرداری به کسبه مسیرهای پروژه‌های عمرانی تأکید کرد و گفت: بعضی از مغازه‌ها برای اجرای پروژه مجبور هستند ماه‌ها کسب خود را تعطیل کنند که البته تعداد محدودی بوده و باید نسبت به جبران این خسارت و کسب رضایت شهروندان به آن‌ها توجه کنیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی استقامت در صدوبیست و سومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد خواستار توجه به مالکان مغازه‌های در مسیر اجرای پروژه‌ها شد و اظهار داشت: این افراد بیشترین همکاری را با شهرداری داشته و بیشترین ضرر مالی را متحمل می‌شوند.
وی خواستار توجه به خسارت‌های مالی این افراد با توجه به بسته شدن ملک تجاری آن‌ها شد و افزود: در پروژه‌های جدید می‌توان ردیف و یا خدماتی ویژه برای این افراد در نظر گرفت تا رضایت اجتماعی شهروندان در زمان اجرای پروژه‌های عمرانی کسب شود.
عضو شورای اسلامی شهر قم در پایان تأکید کرد: تعداد این افراد بسیار کم بوده و نباید در شرایط اقتصادی کنونی نسبت به این همکاری این افراد بی‌توجه باشیم و می‌توانیم بخشی از ضرر مالی آن‌ها را در هزینه‌های جاری اجرای پروژه ببینیم.
انتهای پیام/