شادی مردم نقطه عطف حمله موشکی سپاه بود
شادی مردم نقطه عطف حمله موشکی سپاه بود
ملایی با بیان این که شادی مردم نقطه عطف حمله موشکی سپاه به رژیم صهیونیستی بود، گفت: شکستن هیمنه پوشالی استکبار جهانی دستاورد بزرگی محسوب می‌شود و نشانگر آن است ابرقدرت جدید بین‌المللی بر مبنای عدالت و حمایت از مظلوم با رهبری ایران شکل‌گرفته است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر مصطفی ملایی در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به شکست هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی اظهار داشت: شکستن هیمنه پوشالی استکبار جهانی دستاورد بزرگی محسوب می‌شود و به‌موازات شکستن هیمنه پوشالی این ابرقدرت‌ها و ظلمی که این غده سرطانی در حق مردم مظلوم فلسطین و مردم ستمدیده غزه انجام می‌دادند، بیانگر این است که یک قدرت و ابرقدرت جدید بین‌المللی بر مبنای عدالت و حمایت از مظلوم با رهبری ایران شکل‌گرفته است.
وی با اشاره به پیام تنبیه سخت رژیم غاصب توسط ایران بیان داشت: پیام تنبیه سختی که دلیرمردان ایران اسلامی به گوش رژیم غاصب رساندند نشان‌دهنده ایستادگی، حمایت از مظلوم، شجاعت و مقاومت است و همچنین استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیان می‌کند.
ملایی با اشاره به پیشرفت کشور بعد از انقلاب و جنگ تحمیلی افزود: یک زمانی برای تهیه یک سیم‌خاردار و یا حتی جزئی‌ترین امکانات وابسته بودیم؛ اما در حال حاضر بر اساس استقلال و بر روی پای خود ایستادن با مقاومت، صبر، استقامت و همراهی مردم به جایگاهی رسیدیم که گنبد آهنینی که ادعای ابرقدرت‌ها بود که می‌گفتند این سامانه گنبد آهنین غیرقابل‌نفوذ است؛ اما باتکیه‌بر مردم و استقلال کشور این هیمنه فرومی‌ریزد و آنها را مجبور به پذیرفتن شکست می‌کند.
وی در ادامه گفت: از سویی دیگر این دستاورد پیروزی حق بر باطل است که در زمان ظهور امام عصر (عج) حق بر باطل پیروز خواهد شد و این خود بیانگر وعده الهی است.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به انتقام سخت از رژیم غاصب گفت: یکی از زیبایی‌های این انتقام شادی و شعف مردم ایران از این رویداد است؛ این نشان‌دهنده آن است که مردم ایران جانشان را فدای مظلوم و آرمان‌های امام راحل (ره) می‌کنند؛ شادی مردم در خیابان‌ها و مساجد از تنبیه سخت رژیم غاصب نشان‌دهنده وصل بودن و پیوند میان مردم و مقام معظم رهبری است.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر تنبیه سخت رژیم کودک کش عنوان داشت: زمانی که رهبر معظم انقلاب از واژه انتقام سخت و تنبیه سخت استفاده می‌کنند و می‌فرمایند رژیم کودک کش پشیمان خواهد شد، می‌بینیم که مردم از تحقق فرمایشات رهبر انقلاب خوشحال هستند که این نشان‌دهنده پیوند عمیق مردم با رهبر انقلاب است.
عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به پیام‌های این تنبیه سخت خاطرنشان کرد: پیامی‌هایی که این اقدام در برداشت شامل شکست هیمنه پوشالی ابرقدرت‌های جنایت‌کار، شکست گنبد آهنین، شکست غده سرطانی و از سویی دیگر پیروزی و ظهور یک ابرقدرت و بازی‌گردان جدید بین‌المللی بر مبنای عدالت و حمایت از مظلوم و همچنین پیام‌هایی نظیر مقاومت، استقلال، استکبارستیزی و ارتباط مردم با ولایت و نظام است.
وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران نشان داد زمانی که منافع و خاکش مورد تهاجم دشمن قرار می‌گیرد، با تمام وجود از خاک کشور دفاع می‌کند.
ملایی بیان داشت: نکته مهم دیگر اتحادی است که مردم در زمان بروز تهاجم‌های دشمنان در داخل دارند که در این برهه حساس این مهم مشخص شد.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: این حمله یک پیامی هم به کشورهای منطقه داشت که دل به استکبار جهانی نبندند.