عملیات مقتدرانه وعده صادق، مقدمه فروپاشی رژیم کودک کش صهیونیسم است
عملیات مقتدرانه وعده صادق، مقدمه فروپاشی رژیم کودک کش صهیونیسم است
محرری با اعلام حمایت شورای اسلامی شهر قم از عملیات مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به فضل الهی این تنبیه سخت، مقدمه فروپاشی تمامی ایادی استکبار و در راس آن اسراییل جنایتکار خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محسن محرری در صدو بیست و چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین الدین برگزار شد، ضمن خیر مقدم به خانواده شهید آقازاده، شهید راه قدس اظهار داشت: ایران به پیرو دستور مقام معظم رهبری مبنی بر تنبیه رژیم غاصب صهیونیسیم سیلی محکمی به این رژیم کودک کش زد.
وی با تذکر یاد و خاطره شهدای انقلاب و اسلام افزود: پیروزی مقتدرانه جمهوری اسلامی بر رژیم صهیونیستی را به مردم شریف قم تبریک میگویم و این پاسخ دلاورانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقتدار و شجاعت نظام جمهوری اسلامی ایران مقابل رژیم جنایتکار صهیونیستی را بر جهانیان روشن کرد.
رئیس شورای اسلامی شهر مقدس قم ادامه داد: رژیمی که سال‌های است با حمایت قدرت‌هایی بزرگ جهانی در حال کودک کشی و غصب سرزمینی به نام فلسطین است تحمل آزادگان جهان را کم کرده و باید با اقتدار در مقابل این ظلم بزرگ ایستاد.
وی ایستادگی رزمندگان اسلام در مقابل این قدرت ظالم را در این برهه از تاریخ امید بخش آزادی خواهان دانست و بیان کرد: این پیروزی علاوه بر امید، نوید پایان عمر رژیم غاصب صهیونیستی را برای جهانیان داشته و انشالله به زودی شاهد پاک شدن لکه ننگی به نام صهیونیسم از روی گره زمین خواهیم بود.
محرری با اعلام تقدیر از نیروهای سپاه پاسداران تصریح کرد: شورای اسلامی شهر مقدس قم با تقدیر از تحقق «وعده صادق» که با عملیات مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم متجاوز صهیونیستی، موجب شادی عمیق همه مستضعفان جهان شد، بر حمایت همه جانبه از نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران تاکید می کند.
وی در پایان ابراز کرد: به فضل الهی این تنبیه سخت، مقدمه فروپاشی تمامی ایادی استکبار و در راس آن اسراییل جنایتکار خواهد بود.
لازم به ذکر است در پایان اعضای شورای شهر قم با سر دادن شعار مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از رژیم کودک کش صهیونیسم اعلام کردند.
انتهای پیام/