عملیات وعده صادق، عامل شادی فرزندان شهدا است
عملیات وعده صادق، عامل شادی فرزندان شهدا است
برادر شهید آقازاده نژاد عملیات " وعده صادق" عامل شادی فرزندان شهدا دانست و افزود: فرزندان شهدا با رصد علمیات برادران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شاهد گرفتن انتقام خون پدرشان بوده و بسیار شاد شدند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرمقدس قم، در صد و بیست و چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین الدین برگزار شد، خانواده شهید آقازاده نژاد که از شهدای راه قدس است، حضور پیدا کرده و از طرف اعضای شورای شهر قم مورد تقدیر قرار گرفتند.
در ادامه این جلسه محمدرضا آقازاده نژاد برادر شهید، ضمن تشکر از حضور اعضای شورای شهر قم در منزل پدری شهید اظهار داشت: خوشبختانه اعضای شورای شهر قم همه از خانواده معزز شهدا و ایثارگران بوده و فرزندان انقلاب و اسلام هستند.
وی عملیات ” وعده صادق” را عامل شادی خانواده شهدا دانست و افزود: فرزندان شهدا با رصد علمیات برادران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شاهد گرفتن انتقام خون پدرشان بوده و بسیار شاد شدند.
در ادامه فاطمه آقازاده نژاد نیز با تبریک عملیات موفق آمیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: شهادت پدرمان تسکینی بر دل شهدای غزه است و با اجرای این عملیات مسلمانان غزه توانستند شبی را با ارامش سر به بالین گذاشته و شاهد شکست این رژیم و اقتدار سربازان سردار سلیمانی بودند.
دختر ارشد شهید آقازاده نژاد تاکید کرد: بانوان خانواده شهدا نیز با اقتدار ایستاده اند و مقابل هر گونه جریان زن زندگی خواری میایستند و باید از خواب غفلت بیدار شویم.
وی در پایان پیام پدر شهید خود را یادآور شد و گفت: مردم ایران باید قدر نعمتهای خود را مانند داشتن رهبری شجاع و مدبر، امنیت و کشوری غنی را بداند همچنین بزرگترین نعمت ما پیروی از امام علی و امیرالمونین است.
انتهای پیام/