اولویت احداث پارکینگ طبقاتی در مجاورت گلزار شهدا، دورشهر و باجک/لزوم بازنگری ضوابط تامین پارکینگ کاربری‌ها
اولویت احداث پارکینگ طبقاتی در مجاورت گلزار شهدا، دورشهر و باجک/لزوم بازنگری ضوابط تامین پارکینگ کاربری‌ها
دهناد با اشاره به بررسی شیوه‌نامه کنونی حذف و کسر پارکینگ گفت: بعد از گذشت یک سال از تدوین شیوه‌نامه حذف و کسر پارکینگ، نیاز است این شیوه نامه مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد و همچنین بیش از ۹۵ میلیارد تومان اعتبار حساب سازمان توسعه عمران و جرایم کسب شده در کمیسیون ماده 100 برای ساخت پارکینگ هزینه شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر سید محمدحسین دهناد در صدوبیست و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، اظهار داشت: بنده نیز خدا را شاکر هستم که هیمنه پوشالی رژیم صهیونیسم شکسته شد و این دفاع مشروع نقطه عطفی برای نابودی این رژیم و زمینه‌ساز ظهور است.
وی در ادامه به موضوع ساخت پارکینگ اشاره کرد و افزود: در حوزه پارکینگ باید به مسائل و موضوعات توجه بیشتری داشته باشیم و نیاز است با توجه به گذشت یک‌ساله تدوین شیوه‌نامه حذف و کسر پارکینگ این شیوه‌نامه بازنگری شود.
رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: در تدوین ضوابط تامین پارکینگ رایج در کشور و شهر قم متأسفانه از رویکردی منسوخ‌شده ازنظر علمی پیروی می‌شود که نیاز است به‌روز شدن این ضوابط در دستور کار شهرداری قرار گیرد.
وی ادامه داد: بازنگری ضوابط و بررسی شیوه‌نامه حذف و کسر پارکینگ موضوعی است که باید مطالعات آن بین چند معاونت شهرداری انجام شود تا فرایند آن در کمیسیون ماده پنج نیز طی شود.
دکتر دهناد بیان کرد: در حال حاضر ۹۵ میلیارد تومان اعتبار در حساب سازمان توسعه و عمران وجود دارد و برابر همین مبلغ نیز از جرایم کمیسیون ماده ۱۰۰ داریم که متأسفانه هنوز هزینه نشده است.
وی در پایان با نام بردن اماکن نیازمند به پارکینگ گفت: گلزار، خیابان شهیدان موسوی در باجک یک و دورشهر نیازمند ساخت پارکینگ است و انتظار می‌رود این حجم از نقدینگی به سمت ساخت پارکینگ سوق داده شود.
انتهای پیام