ایران به عنوان بزرگترین قدرت موشکی جهان در حال مبارزه با رژیم جعلی صهیونیسم است
ایران به عنوان بزرگترین قدرت موشکی جهان در حال مبارزه با رژیم جعلی صهیونیسم است
ملایی با اشاره به این مهم که به اذعان بسیاری از کشورها، جمهوری اسلامی ایران بزرگترین قدرت موشکی جهان است، گفت: دشمن بداند در صورت شهادت یک سردار، مالک اشتر دیگری به میدان آماده و جایی این بزرگان خالی نمی ماند.

گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر مصطفی ملایی در صدو بیست و چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین الدین برگزار شد، ضمن خیرمقدم به خانواده شهید آقازاده نژاد اظهار داشت: دشمن بداند در صورت شهادت یک سردار، مالک اشتر دیگری به میدان آماده و جایی این بزرگان خالی نمی ماند.
وی مسیر انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت را پیروزی تعبیر کرد و افزود: مسیر مبارزه با استکبار و ظالم ادامه داشته و این راه زمینه ساز ظهور حضرت بقیه الله (عج) خواهد بود.
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر قم در ادامه خواستار روایت گری خاطرات شهدا شد و بیان کرد: قدرت موشکی ایران برای جهان روشن است به طوری که پوتین رییس جمهور روسیه خواستار جلوگیری از جنگ بین ایران و اسرائیل شده و اعتقاد دارد ایران بزرگ ترین قدرت موشکی در جهان است.
وی ضعف رژیم صهیونیستم را در مقابل حمله سایبری ایران را یادآور شد و گفت: صهیونیسم با داشتن نخبگان حوزه سایبری سراسر جهان نتوانست در مقابل حمله سایبری ایران مقابله کند و سیستمهای امنیتی این کشور هک شد و این نشان از قدرت و برتری ایران دارد.
دکتر ملایی در پایان با یاداوری منش شهدا در طلب شهادت تاکید کرد: برتری نیروهای ما نسبت به نیروهای رژیم صهیونیسم در نیروی ایمان است.
انتهای پیام/