پنج المان بزرگ در دروازه های ورودی شهر قم در حال نصب است
پنج المان بزرگ در دروازه های ورودی شهر قم در حال نصب است
طلائی با اشاره به نصب پنج المان بزرگ در دروازه های ورودی شهر قم، اظهار داشت: طراحی دروازه 5 ورودی شهر قم بر اساس هویت دینی و انقلابی شهر قم انجام شده و در فاز نخست ورودی تهران به قم نصب شده است. 

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حسن طلایی با تاکید بر اهمیت ساماندهی ورودیهای شهر قم اظهار داشت: ساماندهی ورودیهای شهر قم یک مطالبه عمومی بوده که با پیگیری مدیریت استان این ماموریت به شهرداری واگذار شد.
وی ورودی هر شهر را شناسنامه شهر دانست و افزود: امروز شاهد توسعه و پیشرفت خوبی در شهر قم هستیم اما وردیهای شهر قم در شان و جایگاه شهر نبود و ارگانهایی نیز که مامور اجرای این طرح بودند این کار را انجام نمیداند از این رو شهرداری مسئویت ان را برعهده گرفت.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم طرح ساماندهی وروودیهای قم را از سه جنیه زیباسازی ،نصب المان و توسعه فضای سبز مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: پروژه فضای سبز ورودی‌های تهران، جعفریه، جاده اراک، جاده اصفهان و جاده کاشان طراحی و بخش عمده آن در سال گذشته انجام و بخش پایانی آن در سال جاری به پایان می‌رسد.
وی از نصب دروازههای شهر با در نظر گرفتن هویت فرهنگی و جایگاه معنوی شهر قم خبر داد و گفت: دروازههای پنج ورودی شهر قم طراحی شده و دروازه ورودی آزادراه تهران قم نصب شده است.
طلایی در پایان یادآور شد: عملیات روکش آسفالت عوارضی تهران و کاشان نیز با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال به قرار ۷۰۰ تن آسفالت برای محدوده عوارض تهران و ۲ هزارتن آسفالت برای عوارضی کاشان قبل از سال جدید انجام شده است.
انتهای پیام/