ورود یک هزار بانوی تأثیرگذار به شهر قم در روز میلاد حضرت معصومه(س)
ورود یک هزار بانوی تأثیرگذار به شهر قم در روز میلاد حضرت معصومه(س)
سانی خانی با اشاره به برگزاری رویداد ملی پیاده‌روی خانوادگی در روز میلاد حضرت معصومه(س) با حضور یک هزار بانوی تأثیرگذار از سراسر کشور گفت: شورای شهر قم و شهرداری همیشه حامی اجرای ورزش همگانی بوده و برای برگزاری این رویداد نیز به کمک مدیریت شهری نیاز داریم.

به گزارش روابط عمومی شورای شهر مقدس قم ابراهیم سانی خانی با حضور در جلسه کمیسیون زنان و خانواده شورای شهر قم به جنایت‌های اسرائیل از ابتدای تاریخ اشاره کرد و اظهار داشت: قم بنی‌اسرائیل از ابتدای تاریخ خود را برتر از سایر انسان‌ها دانسته و در دنیا دست به جنایت می‌زدند.
وی سیلی امام خمینی(ره) به رژیم صهیونیستی را یادآور شد و افزود: امروز کشور ایران با حمایت مردم و شجاعت و دلیری سپاه عزیز و رهبری امامین انقلاب آرامش و امنیت دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در ادامه سخنان خود به حمایت مدیریت شهری از اجرای ورزش همگانی در سطح شهر قم اشاره کرد و گفت: اجرای ورزش همگانی ویژه بانوان از دغدغه‌های مدیریت شهری بوده و از ما برای اجرای این رویداد ورزشی مهم حمایت می‌کنند.
وی به عملکرد دولت سیزدهم در ایجاد سازوکارهای لازم برای ورود بانوان به ورزشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: دولت مردمی توانست با ایجاد سازوکار مناسب امکان حضور زنان در ورزشگاه‌ها را فراهم کرده و این بهانه را از دشمن بگیرد.
وی سپس از برگزاری رویداد ملی ورزش همگانی در روز میلاد حضرت معصومه(س) در قم خبر داد و گفت: برای برگزاری این رویداد ۷۰۰ بانوی قهرمان و به همراه تمام مسئولان ورزشی بانو در سراسر کشور به قم دعوت‌شده‌اند.
سانی خانی اجرای این رویداد فرهنگی ورزشی در شهر قم را سرآغازی برای الگو قرار گرفتن شهر قم دانست و بیان کرد: تمام شهرها از ما مطالبه رئیس فدراسیون دارند زیرا تمام ورزشکاران و روسای فدراسیون‌ها در شهر قم محجبه بوده و این الگوی خوبی برای کشور است.
وی ورود یک هزار بانوی تأثیرگذار به شهر قم را اتفاقی ویژه خواند و تصریح کرد: تمام ارگان‌های مربوط به بانوان مانند حوزه خواهران، جامعه الزهرا، بسیج و زنان شهر قم در این رویداد دعوت بوده و در روز ۲۱ از مسجد مقدس جمکران به سمت حرم مطهر مراسم پیاده‌روی خانوادگی اجرا می‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم ادامه داد: طی مراسم پیاده‌روی بخش زنده از چندین شبکه صداوسیما، حضور ناجا، سپاه و ارتش و اجرای مارش نظامی برنامه‌ریزی‌شده و احتمالاً رئیس‌جمهور نیز در این مراسم شرکت می‌کند.
وی خواستار همکاری شهرداری قم در اجرای این برنامه شد و گفت: در پایان مراسم، خطبه‌خوانی و مراسم غبارروبی نیز تدارک دیده‌شده و جوایزی نیز به شرکت‌کنندگان اهدا خواهد شد.
سانی خانی در پایان تأکید کرد: با اجرای این برنامه می‌خواهیم اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به جهان نشان دهیم و در اجرای باشکوه این برنامه با تمام ظرفیت به میدان آمده‌ایم.
انتهای پیام/