اختصاص ده هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار در سال ۱۴۰۳
اختصاص ده هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار در سال ۱۴۰۳
طلایی با تأکید بر توسعه محلات کم برخوردار و رعایت عدالت و توازن در اجرای پروژه‌های عمرانی در همه مناطق و محلات گفت: اختصاص بودجه به محلات بر اساس نیازسنجی و مطالعات جامع بوده و تلاش کردیم با اختصاص ده هزار میلیارد ریال بودجه به این محلات فاصله توسعه‌ای بین محلات را کم کنیم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حسن طلایی با ارائه گزارشی از عملکرد کمیته توزیع عادلانه خدمات و امکانات با رویکرد محله محوری، اظهار داشت: در این کمیته تلاش شده توسعه محلات کم برخوردار و اختصاص بودجه به آن به‌صورت عملیاتی پیگیری شود.
وی از اختصاص نزدیک به ده هزار میلیارد ریال بودجه به محلات کم برخوردار در سال ۱۴۰۳ خبر داد و افزود: بیشترین بودجه عطف به این مهم در منطقه ۶ با مبلغ ۱۸۳۰ میلیارد ریال، منطقه ۱ با مبلغ ۱۴۷۰ میلیارد ریال و منطقه ۵ در رتبه بعدی قرار دارد.
عضو کمیته توزیع عادلانه خدمات و امکانات با رویکرد محله محوری تصریح کرد: ذیل به تحقق عدالت منطقه ای در محلات شهر قم، برای توسعه بخشی از این محلات، بودجه ای از اراضی ۴۸ و ۳۲ هکتاری با عددی بالغ‌بر ۳ هزار و ۴۶۵ هزار میلیارد ریال است.
طلایی توجه به تعداد محلات و رعایت توازن در اختصاص بودجه مناطق را مهم خواند و بیان کرد: بر اساس مطالعات و نیازسنجی که از محلات کم برخوردار انجام‌شده این بودجه اختصاص داده‌شده و تلاش شده عدالت در اجرای پروژه‌های عمرانی در همه محلات رعایت شود.
وی کم شدن فاصله محلات کم برخوردار از سایر محلات را یکی از دستاوردهای کمیته دانست و خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام‌شده توسعه خوبی در این محلات اتفاق افتاده و اجرای پروژه‌های عمرانی با نگاه عدالت محوری و ایجاد توازن است.
وی تاکید کرد: امروزه شاهد آن می باشیم که تعادل نسبی مناسبی در اجرای پروژه های شهری در تمام حوزه های مختلف رعایت شده است و امیدواریم به زودی با افتتاح پروژه های در دست اقدام در مناطق مختلف قم شاهد بهره مندی مردم شریف قم از این پروژه ها باشیم.
انتهای پیام/