برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه(س) با حضور هزار ورزشکار از سراسر کشور در قم
برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه(س) با حضور هزار ورزشکار از سراسر کشور در قم
نیازمند با تأکید بر برگزاری باشکوه جشن میلاد حضرت معصومه(س) با حضور هزار ورزشکار از سراسر کشور در قم هم‌زمان با آغاز دهه کرامت اظهار امیدواری کرد: اجرای برنامه پیاده‌روی توسط نخبگان حوزه ورزش هم‌زمان با میلاد حضرت معصومه(س) آغازی مجدد بر اجرای ورزش همگانی در شهر قم باشد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، نرجس نیازمند در کمیسیون زنان و خانواده شورای شهر قم با دعوت از مدیرکل ورزش و جوانان استان قم و جمعی از مدیران استان قم در خصوص برگزاری رویداد ورزشی روز میلاد حضرت معصومه(س) اظهار داشت: اجرای رویداد ورزشی بانوان در استان قم نیاز به همکاری با تمام دستگاه‌ها دارد.
وی دو مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و حضرت معصومه(س) را برای قم بسیار مهم خواند و تصریح کرد: باید این دو جشن باشکوه و با حداکثر ظرفیت‌های شهر اجرا شود.
رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای شهر قم ورود ۷۰۰ قهرمان بانو به استان قم را اتفاقی منحصربه‌فرد دانست و افزود: ما در روز میلاد حضرت معصومه(س) میزبان یک هزار ورزشکار زن از سراسر کشور خواهیم بود که می‌خواهیم با اجرای برنامه‌های فرهنگی مانند پیاده‌روی از مسجد مقدس جمکران تا حرم مطهر اتفاقی ملی را در شهر قم رقم بزنیم.
وی خواستار اختصاص ظرفیت‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی گسترده در خصوص اجرای این برنامه شد و گفت: درصورتی‌که اطلاع‌رسانی به‌صورت جامع انجام نشود قسمتی از اهداف برگزاری برنامه ازجمله حضور حداکثری، ابتر خواهد ماند.
نیازمند یکی از دغدغه کمیسیون را عملیاتی کردن ورزش همگانی در سطح شهر قم عنوان کرد و گفت: اجرای برنامه پیاده‌روی توسط نخبگان حوزه ورزش در روز میلاد حضرت معصومه(س) آغاز اجرای مجدد ورزش همگانی در قم بوده و امیدواریم شاهد گسترش ورزش همگانی در سطح شهر باشیم که کاهش آسیب‌های اجتماعی و افزایش نشاط و انرژی در سطح شهر را در پی خواهد داشت.
وی در ادامه جلسه بر تشکیل کمیته اجرایی این برنامه تأکید کرد.
انتهای پیام/