حل مشکل بیش از۷۰ درصد از نقاط آب گرفتی سطح مناطق در قم
حل مشکل بیش از۷۰ درصد از نقاط آب گرفتی سطح مناطق در قم
سبحانی با تأکید بر حل مشکل حدود ۷۰ درصدی از آبگرفتی مناطق در قم گفت: ارتقاء امنیت شهر و به‌روزرسانی وارتقا کیفی سازمان آتش‌نشانی در اولویت کمیسیون خدمات شهری و شورای اسلامی شهر قم است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر سید مجتبی سبحانی ثابت در نشست خبری که به مناسبت روز ملی شوراها و با حضور خبرنگاران برگزار شد، ضمن تبریک پیروزی دلاور مردان سپاه پاسداران در مقابل رژیم اشغالگر صهیونیستی اظهار داشت: امروز شاهد سرافرازی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران هستیم.
وی در ادامه به سیاست‌های کلی کمیسیون خدمات شهری در دوره ششم پرداخت و افزود: در سال اول اهداف، سیاست‌ها وراهبردهای کلی کمیسیون خدمات شهری تدوین و تصویب گردید و طی این سه سال گذشته تمام اقدامات شهرداری و شورا بر اساس این سیاست‌های کلی پیگیری ورصد شده است.
رئیس کمیسیون خدمات شهری وامورزائرین شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: یکی از برنامه‌های مهم ما ارتقاء سطح کیفی سازمان آتش‌نشانی و ایمنی شهرداری برای حفظ ایمنی و امنیت شهر وشهروندان بوده و امروز شاهد ارتقاء نرم‌افزاری و سخت‌افزاری سازمان آتش‌نشانی در سطح شهر هستیم.
وی افزایش کیفیت و غنی‌سازی فضای سبز در قم را نیز یادآور شد و گفت: امروز اجرای سیستم آبیاری هوشمند، کاشت درختان مثمر، ارتقاء زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی در بوستان‌ها از دستاوردهای مهم کمیسیون بوده و ما با همکاری دیگرمجموعه ها برای ارتقاء زیرساخت‌های فرهنگی بوستان‌ها ردیف بودجه خوبی دیده‌شده است.
دکتر سبحانی ادامه داد: دستورالعمل ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی نیز در کمیسیون درحال تدوین‌بوده و جلسات زیادی در شورا، شهرداری و خارج از شهرداری در حال تشکیل است که امیدواریم شاهد ارتقاء سطح فرهنگ در بوستان‌ها باشیم و در حال حاضر با دفن شهدای گمنام در ۵ بوستان شهر تغییرات زیادی درمحیط فرهنگی واجتماعی بوستانها شاهد هستیم.
وی از تدوین شناسنامه باغات نیز خبر داد و گفت: حفظ باغات از مهم‌ترین دغدغه‌های ما است و اجازه تغییر کاربری برای آنها نمی‌دهیم، همچنین نقاط آب‌گرفتگی مناطق که در ابتدا تقریبا حدود ۲۵ مورد در هر منطقه بود امروز بیش از ۷۰ درصد آن حل و برطرف شده است.
رئیس کمیسیون خدمات شهری وامورزائرین شورای اسلامی شهر قم در پایان‌بر حمایت معیشتی شورا از مردم تأکید کرد و گفت: برای تنظیم قیمت‌ها در بازار، به سازمان میادین و تره‌بار اعلام شده است تابه این مهم ورود کرده و در حال تنظیم سازوکارهای آن هستیم تا مردم هم ازمحصولات و مایحتاج عمومی بهره برداری نموده و دچار مشکل وآسیب نشوند.
انتهای پیام/