رسانه‌ها در اجرای طرح نور به کمک شهر بیایند
رسانه‌ها در اجرای طرح نور به کمک شهر بیایند
ملایی با اشاره به اهمیت حفظ حجاب و تأکید مقام معظم رهبری در رعایت آن گفت: نیروی انتظامی با اجرای طرح فرهنگی نور برای حفظ دژ مستحکم خانواده و حکم رهبر انقلاب به میدان آمده است و ضروری است که حمایت همه جانبه شوندو رسانه ها باید در این میان تبیین کننده اثرات این طرح باشند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر مصطفی ملایی در نشست خبری که به مناسبت روز ملی شوراها و با حضور خبرنگاران تشکیل شد به سالروز شکست ذلیلانه آمریکا در طبس اشاره کرد و اظهار داشت: با پیروزی ایران در مقابل رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی، امروز اقتدار ایران در جهان ثابت‌شده است.
وی به اجرای طرح بسار مهم نور توسط نیروی پرافتخار و مقتدر نیروی انتظامی در کشور اشاره کرد و افزود: اصحاب رسانه در حمایت از طرح نور به میدان بیایند و این طرح بسیار مهم را با رویکرد جهاد تبیین برای مردم روشنگری کرده و مردم را از پشت‌صحنه تلاش های دشمن برای از بین بردن هویت دینی ما آگاه کنند.


رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر قم ادامه داد: ضمن تشکر از سردار رادان و همه همکاران ایشان، نیروی انتظامی برای حفظ دژ مستحکم خانواده و حکم حضرت آقا به میدان آمده است و ضروری است که حمایت همه جانبه شوند، بر همه لازم است که بعنوان ایرانی مسلمان باغیرت، پشت نیروی انتظامی باشیم و همه گروه‌های اثرگذار، هیات، مساجد، هنرمندان و فعالان فرهنگی و اجتماعی در حمایت از طرح نور که طرح حمایت از حجاب و عفاف و زیست عفیفانه است و نیز نیروی انتظامی، اقدامی حمایتگرانه انجام دهند.
وی در ادامه به مسئله هویت در شهر قم پرداخت و بیان کرد: هویت بخشی از سیاست‌های مهم کمیسیون فرهنگی بوده و تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم و اعتقادداریم باید از ۱۰۰ کار فرهنگی ۹۰ مورد آن برای کودکان و نوجوانان باشد و از کل ۱۰۰ کارهای ویژه کودکان، ۸۰ مورد آن در مورد دختران و جنس مونث باشد.
دکتر ملایی ادامه داد: در این راستا ما از کنشگران فرهنگی حمایت لازم را داشته و سعی می‌کنیم این گروه‌ها و نهادها را در جامعه تقویت کنیم همچنین تلاش می‌کنیم پیوست های فرهنگی در شهر اجرا شود و با همه کم‌کاری در این حوزه مطالبه گر اجرای آن هستیم.
وی در پایان با تأکید دوباره در خصوص اجرای طرح نور گفت: رسانه‌ها تبیین طرح نور را در اولویت کاری خود را قرار دهند.
انتهای پیام/