تحقق افزایش مشارکت مردم با واگذاری مدیریت جامع شهری به شوراها
تحقق افزایش مشارکت مردم با واگذاری مدیریت جامع شهری به شوراها
محرری با تأکید بر اهمیت و جایگاه شوراها در توسعه شهرها و کشور گفت: با توجه به نگاه برنامه هفتم به جایگاه شوراها و تأکید مقام معظم رهبری برافزایش مشارکت مردم باید مدیریت جامع شهری به شوراها واگذار شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، محسن محرری با اشاره به نهم اردیبهشت ماه، سالروز گرامیداشت روز ملی شوراها با اشاره به اهمیت و جایگاه شوراها در راهبری شهر اظهار داشت: امروز بر همگان روشن است که دولت نمی‌تواند و نباید به همه امور کشور ورود کرده و باید اداره شهرها را به شوراها واگذار کند.
وی به عملکرد شوراهای شهر در کشور استناد کرد و افزود: هر شهری که شورای شهر قوی و متخصص‌تری دارد شاهد توسعه و پیشرفت آن هستیم و این نشان‌دهنده عملکرد درست و علمی شوراهای شهرها است.
رئیس شورای اسلامی شهر قم تأکید کرد: البته شوراها در ابتدای راه بوده و هر چه اختیارات آن را افزایش یابد امکان توسعه بیشتر شهر و کشور فراهم می‌شود و نباید در واگذاری اختیارات به آن تعلل کرد.
وی خواستار توجه دولت به توانمندی‌های شوراها شد و گفت: با توجه به نگاه برنامه هفتم به جایگاه شوراها و تأکید مقام معظم رهبری برافزایش مشارکت مردم در همه حوزه‌ها امیدواریم شاهد تحقق واگذاری مدیریت جامع شهری به شوراها باشیم.
انتهای پیام/