لزوم توجه ویژه دولت به اردوگاه‌های فرهنگی در قم
لزوم توجه ویژه دولت به اردوگاه‌های فرهنگی در قم
ملایی با تأکید بر کمک دولت بر اجرای برنامه‌های فرهنگی متناسب با هویت انقلابی و دینی شهر قم گفت: باید در لیست مطالبات مدیریت شهری از ریاست محترم جمهوری کمک به اردوگاه‌های فرهنگی در جهت تقویت نشاط اجتماعی و هویت انقلابی شهر نیز دیده شود.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، دکتر مصطفی ملایی در صدوبیست و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین‌الدین برگزار شد، تبلور نقش شورا در مدیریت شهری را تنظیم برنامه‌های کلان دانست و اظهار داشت: سفر دوم ریاست جمهوری فرصتی برای گره‌گشایی از مشکلات شهر است که باید باتدبیر به آن پرداخته شود.
وی خواستار تنظیم لیست مطالبات مدیریت شهری بر اساس سیاست‌های کلی شهر شد و افزود: درخواستی خارج از برنامه‌ها و سیاست کلی شهر ارائه نشود زیرا قرار است مصوبات سفر مشکلات مردم را حل و برطرف کند.
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر قم، ادامه داد: همیشه در تدوین برنامه‌ها مردم که ذینفع‌های واقعی شهر هستند باید دیده‌شده و در لیست مطالبات درخواست‌های مردم نیز گنجانده شود.
ملایی خواستار تأمین منابع مالی برای برنامه‌های فرهنگی و نشاط اجتماعی شهر شد و گفت: باید دولت به مدیریت شهری برای اجرای اردوهای هویتی و انقلابی کمک کرده و نیاز است نسبت به این مهم مطالبه گری کنیم.
وی در پایان تأکید کرد: شهر قم شهر خواستگاه انقلاب و مهد تشیع است و نیاز است به اردوگاه‌های فرهنگی که در شهر قم زیر نظر نهاده‌ای مختلف فعال هستند کمک ویژه‌ای شود.
انتهای پیام/