فاصله پرداختی حقوق پاکبانان به حداقل برسد
فاصله پرداختی حقوق پاکبانان به حداقل برسد
سبحانی اظهار داشت: صحبت‌هایی با شهرداری انجام دادیم و پیمانکاران را نیز خواستیم تا فاصله تأخیری در پرداخت حقوق‌ها را به حداقل برساند تا کارگران راضی باشند چراکه آن‌ها با دریافت به‌موقع حقوقشان، کارشان را بهتر انجام می‌دهند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، سید مجتبی سبحانی در حاشیه مراسم تقدیر از همسران پاکبان شاغل در شهرداری منطقه دو قم که به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن برگزار شد، اظهار کرد: این مراسم حرکت خیلی خوبی بود که شهرداری منطقه دو قم انجام داد چراکه تقدیر و تشکر از خانواده کسانی که زحمت می‌کشند، ارزشمند است و اهمیت زیادی دارد چون موجب آرامش فکری و دوام خانواده‌ها می‌شود.

وی ادامه داد: با مسئولان مربوطه صحبت کردیم تا این‌گونه مراسم‌ها در تمام مناطق شهری انجام شود و از همه کارگران شرکتی و غیر شرکتی در این مراسم‌ها دعوت کنند چون تمام کارگران برای ما عزیز هستند و تقدیر از این زحمت کشان، دلجویی و خسته نباشید به آن‌ها است.

وی تصریح کرد: سعی داریم در سال ۹۸ به شهرداری‌ها فشار بیاوریم و تأکید کنیم تا با فاصله خیلی کم، پرداختی‌ها را داشته باشند، بیمه پاکبانان را بدهند و حقوقشان را به تعویق نیندازند.

سبحانی تأکید کرد: خدایی ناکرده نباید حق‌وحقوق پاکبانان تضییع شود و باید پرداختی‌هایشان به‌موقع باشد که ما نیز پیگیری‌های لازم را داشتیم.

وی یادآور شد: صحبت‌هایی با شهرداری انجام دادیم و پیمانکاران را نیز خواستیم تا فاصله تأخیری در پرداخت حقوق‌ها را به حداقل برساند تا کارگران راضی باشند چراکه آن‌ها با دریافت به‌موقع حقوقشان، کارشان را بهتر انجام می‌دهند.