شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ | Saturday, 4 May , 2024
پ
  • شناسه : 1490
  • 16 اسفند 1397 - 11:53
  • 1085 بازدید
رئیس شورای اسلامی شهر قم:

در بودجه ۹۸ شهرداری کمترین افزایش را در بخش عوارض شهری داریم

در بودجه ۹۸ شهرداری کمترین افزایش را در بخش عوارض شهری داریم
در بودجه ۹۸ شهرداری کمترین افزایش را در بخش عوارض شهری داریم
چلالی ابراز داشت: افزایش بهره‌وری از موضوعات مورد توجه شورا بوده و تلاش شده به‌رغم تورم موجود، کمترین افزایش را در بخش عوارض شهری داشته باشیم هر چند که این کاهش عوارض برنامه‌های شهرداری در سال آینده را تحت تأثیر قرار دهد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، عبداله جلالی با بیان اینکه در بخش پروژه‌های عمرانی، مجموعه پروژه‌های نیمه تمام در اولویت است افزود: توسعه فضاهای سبز نیز در بودجه سال ۹۸ شهرداری قم لحاظ شده و توجه به تملکات به خصوص در هسته مرکزی شهر مورد توجه قرار گرفته است و در خصوص حمل و نقل و ترافیک، توسعه ناوگان حمل و نقل و ایجاد پل‌های سه سطحه مدنظر است.

وی گفت: لایحه بودجه دارای توضیحات فنی و پیوست‌های لازم است که در کمیسیون‌های مختلف شورا با حضور کارشناسان شهرداری قم مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم ابراز داشت: افزایش بهره‌وری از موضوعات مورد توجه شورا بوده و تلاش شده به‌رغم تورم موجود، کمترین افزایش را در بخش عوارض شهری داشته باشیم هر چند که این کاهش عوارض برنامه‌های شهرداری در سال آینده را تحت تأثیر قرار دهد.

وی افزود: در حوزه فرهنگی و ورزشی نیز درصد خوبی از بودجه برای این امر اختصاص یافته است.

جلالی ادامه داد: شرایط فعلی به گونه‌ای است که ساخت و ساز مسکن که یکی از منابع درآمد شهرداری‌ها است کاهش یافته و این امر موجب کاهش درآمد شهرداری می‌شود.

وی عنوان کرد: در سال ۹۸ انتظار بیشتری از محل اخذ کمک‌های دولتی داریم که امیدواریم عوارض سوخت در سال ۹۸ برای شهر قم اختصاص یابد.

برچسب ها

برگزاری ششمین اجلاسیه هم اندیشی روحانیون کلان شهرهای کشور در قم 13 اردیبهشت 1403
دبیر فراکسیون روحانیون کلان شهرهای کشور خبر داد:

برگزاری ششمین اجلاسیه هم اندیشی روحانیون کلان شهرهای کشور در قم

حجت‌الاسلام والمسلمین استقامت با اشاره به برگزاری ششمین اجلاسیه هم اندیشی روحانیون کلان شهرهای کشور در قم، اظهار داشت: ششمین اجلاسیه هم اندیشی روحانیون کلان شهرهای کشور، سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت ماه با محوریت تکمیل اساسنامه فراکسیون برگزار می گردد.

نخستین رویداد فناورانه با محوریت مدیریت شهری و فرهنگ شهروندی در حال برگزاری است 13 اردیبهشت 1403
عضو شورای اسلامی شهر قم:

نخستین رویداد فناورانه با محوریت مدیریت شهری و فرهنگ شهروندی در حال برگزاری است

آمره در حاشیه برگزاری نخستین رویداد فناورانه با محوریت مدیریت شهری و فرهنگ شهروندی در مرکز رشد واحد های فناور دانشگاه قم، اظهار داشت: این رویداد در سه بخش به همت سازمان فناوری اطلاعات شهرداری قم و مرکز رشد دانشگاه قم و مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر در حال برگزاری می باشد.

پیام تبریک شورای اسلامی شهر مقدس قم به مناسبت روز کارگر 12 اردیبهشت 1403

پیام تبریک شورای اسلامی شهر مقدس قم به مناسبت روز کارگر

نامگذاری سال 1403 از سوی مقام معظم رهبری با نام "جهش تولید با مشارکت مردم" ، نقش و جایگاه کارگران را بیش از پیش در توسعه همه جانبه ایران اسلامی نمایان می کند و در حقیقت این مهم زمانی به مرحله عمل و تحقق در می‌آید که جامعه بزرگ و پرتلاش کارگری با حمایت همه جانبه دولت و مردم برای پیشرفت و تعالی کشور کمر همت ببندند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.