راه اندازی پارکینگ شهید کاظمی در هسته مرکزی شهر قابل تقدیر است
راه اندازی پارکینگ شهید کاظمی در هسته مرکزی شهر قابل تقدیر است
طلایی یکی از مشکلات هسته مرکزی شهر قم را پارکینگ دانست و افزود: با افزوده شدن پارکینگ شهید کاظمی نیز بخش دیگری از مشکلات زائرین در این محدوده حل شده اگرچه نیاز بیشتری به توسعه فضای پارکینگ در مرکز شهر داریم.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، حسن طلایی با اشاره به فعالیت‌های گسترده تیم مدیریت شهری برای میزبانی مطلوب از مسافرین نوروزی در قم اظهار کرد: شهرداری خدمات بسیار خوبی را به مسافرین ارائه می‌کند خصوصا در هسته مرکزی شهر شاهد رفع نوافص سال‌های گذشته هستیم.
وی با تاکید بر اینکه در سال‌های قبل شاهد مشکلات عدیده‌ زائرین در زمینه سرویس‌های بهداشتی و حمام بودیم بیان کرد: خوشبختانه امسال شهرداری با توسعه سرویس‌های بهداشتی هسته مرکزی شهر و محدوده حرم مطهر، همچنین احداث حمام‌ در مجموعه میدان بزرگ امام خمینی(ره) بخش زیادی از این مشکل را برطرف ساخته است.
عضو شورای شهر قم یکی از مشکلات هسته مرکزی شهر قم را پارکینگ دانست و افزود: با افزوده شدن پارکینگ شهید کاظمی نیز بخش دیگری از مشکلات زائرین در این محدوده حل شده اگرچه نیاز بیشتری به توسعه فضای پارکینگ در مرکز شهر داریم.
وی با بیان اینکه در حوزه اسکان، شهرداری اقدامات خوبی انجام داده است اظهار کرد: در حوزه اسکان توسط ارگان‌های مختلف امکانات خوبی فراهم شده و مردم هم به نسبت رضایت داشتند.