روز دوازدهم فروردین، روز تثبیت انقلاب اسلامی
روز دوازدهم فروردین، روز تثبیت انقلاب اسلامی
روز دوازدهم فروردین، روز ظهور ایران مقتدر، روز پیروزی مستضعفین بر مستكبرین و روز تثبیت انقلاب بزرگ جمهوری اسلامی است كه ان شاالله زمینه ساز حكومت عدل اسلامی در سراسر جهان خواهد بود.

به گزراش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، شورای اسلامی شهر مقدس قم با صدور پیامی روز دوازدهم فروردین ماه روز تثبیت انقلاب اسلامی را تبریک گفت، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز دوازدهم فروردین، روز ظهور ایران مقتدر، روز پیروزی مستضعفین بر مستکبرین و روز تثبیت انقلاب بزرگ جمهوری اسلامی است که ان شاالله زمینه ساز حکومت عدل اسلامی در سراسر جهان خواهد بود.

نهال نوپای انقلاب که با نثار خون بهترین فرزندان امت رشد کرده بود، سرانجام در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ به بار نشست، و با پیروزی انقلاب اسلامی زمینه ی مهمترین همه پرسی تاریخ ایران جهت تعیین نوع حکومت در ایران فراهم شد.

در این روز پر برکت نظامی متولد شد که نور اسلام عزیز را پس از گذشت قرن های متمادی دیگرباره نه تنها در ایران اسلامی بلکه در سراسر جهان متجلی ساخت. در این روز مقدس حکومتی شکل گرفت که شعار اصلی آن استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بود. شعاری که پس از گذشت چهل سال، استواری و حقانیت آن بر همه ثابت گردیده است.
شورای اسلامی شهر قم ضمن عرض تسلیت بمناسبت شهادت امام موسی کاظم (ع) و گرامیداشت روز جمهوری اسلامی ایران امید آن دارد تا در پرتوی رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و با تمرکز هر چه بیشتر مسئولان بر رفع مشکلات این مردم بزرگ و حرکت به سمت رونق تولید روزهای روشن تر و موفقی برای آینده نظام‌ جمهوری اسلامی ایران و رضایت هر چه بیشتر مردم رقم بخورد.