سه ماه حق‌الجلسات اعضای شورای شهر قم به سیل‌زدگان لرستان اختصاص پیدا کرد
سه ماه حق‌الجلسات اعضای شورای شهر قم به سیل‌زدگان لرستان اختصاص پیدا کرد
جلالی گفت: جمعی از اعضای شورای شهر بین 1 تا 3 ماه از حق الجلسات خود را به خسارت دیدگان سیل در لرستان اختصاص داده‌اند، سیل مهربانی در قم تا وقوع ثبات و آرامش در لرستان ادامه پیدا خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، عبدالله جلالی عصر امروز در نودمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، اظهار داشت: روند امدادرسانی و کنترل سیلاب در قم رضایت‌بخش بود.

وی با اشاره به بارندگی‌های اخیر در شهر قم افزود: سیلاب در شهر قم با مدیریت درست و به‌موقع مجموعه مسئولان بدون خسارت‌های چشمگیری کنترل شد.

رئیس شورای شهر قم گفت: سیلاب در استان قم به نحو شایسته‌ای مدیریت شد. مجموعه مدیریت شهری آماده کمک‌رسانی به خسارت دیدگان سیل در تمامی شهرهایی بوده که سیلاب و سیل آن‌ها را تحت تأثیر قرار داده است.

جلالی ادامه داد: جمعی از اعضای شورای شهر بین ۱ تا ۳ ماه از حق الجلسات خود را به خسارت دیدگان سیل در لرستان اختصاص داده‌اند. شهرداری قم از ابتدای آغاز مشکلات در لرستان بخشی از تجهیزات امدادرسانی خود را به این منطقه ارسال کرده است.

وی اضافه کرد: آحاد مختلف مردم قم در روزهای اخیر کمک‌های قابل‌توجهی را به سیل‌زدگان استان‌های لرستان، گلستان و خوزستان اختصاص داده‌اند. کمک‌های مردم قم به شهرهای خسارت‌دیده تا بازگشت کامل آرامش و رونق به آن‌ها ادامه خواهد داشت.

رئیس شورای شهر قم با تأکید بر آمادگی مدیریت شهری قم در امر امدادرسانی به مردم سیل‌زده گفت: سیل مهربانی که در شهر قم آغازشده تا به سامان رسیدن مناطق سیل‌زده به وضعیت عادی ادامه پیدا می‌کند.

جلالی با اشاره به مسئله شعار سال اضافه کرد: در مسئله رونق تولید صرفاً تولید کالا مدنظر نبوده و باید تولید خدمات را نیز به آن اضافه کرد. تولید کالا و خدمات دو مقدمه اصلی رونق تولید و توسعه یک کشور است.

وی ادامه داد: پیش‌نیاز تولید کالا و خدمات، تولید علم است. اگر در تولید علم جامعه پیشرفت کند به همان میزان تولید کالا و خدمات نیز توسعه و گسترش پیدا می‌کند. نگاه تولید علم منتج به تولید کالا و خدمات باکیفیت باید در سال جدید باقدرت بیشتری ادامه پیدا کند.

رئیس شورای شهر قم با اشاره به نظر هیئت تطبیق در ارتباط با مصوبه‌ای درباره بودجه سال ۹۸ شهرداری قم ابراز کرد: نظر کمیسیون در این زمینه اصرار بر مصوبه بوده و مخالفت‌های شهرداری پایه‌های قدرتمند قانونی ندارد.

جلالی با تأکید بر نظر هیت تطبیق در ارتباط با اصلاح ماده تعرفه عوارض و بهای خدمات سال ۹۸ شهرداری قم خاطرنشان کرد: در کل کشور شورای شهر قم کمترین تعداد مصوبات ردی را در هیئت تطبیق فرمانداری به خود اختصاص داده است.