توسعه فضای سبز شهری در قم دنبال می‌شود
توسعه فضای سبز شهری در قم دنبال می‌شود
سید مجتبی سبحانی ثابت رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم اظهار داشت: لازمه شهر مقدس قم به دلایل شرایط آب و هوایی خاص، افزایش سرانه فضای سبز و توسعه آن است و مدیریت شهری به دنبال تحقق این مهم می باشد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، نود و دومین جلسه رسمی و علنی شورای شهر عصر امروز به ریاست عبدالله جلالی و در غیاب سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم با اشاره به لایحه اخذ مجوز کاهش عوارض قطع درخت دریکی از خیابان‌های قم گفت: رقم این خسارت ایجادشده توسط یکی از شهروندان ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بوده که با توجه به پرداخت خسارت ۷ میلیونی توسط بیمه مربوطه ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان مابقی نیز بخشیده شده است.

سید مجتبی سبحانی ثابت لایحه اخذ مجوز افزایش بهای خدمات نمایشگاه گل و گیاه ویژه بخش خصوصی در اراضی شخصی را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: در حال حاضر عوارض این مسئله یک‌چهارم پی بوده که بسیار کمتر از حد استاندارد است، عوارض احداث گلخانه درزمینه های شخصی از حد ۶۰۰ هزار تومان آغاز و افزایش بهای خدمات نیز به ازای هر مترمربع یک‌سوم پی در نظر گرفته شود.