تمام ظرفیت مدیریتی قم برای جشن نیمه شعبال وارد میدان شد
تمام ظرفیت مدیریتی قم برای جشن نیمه شعبال وارد میدان شد
جلالی رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: نیمه شعبان برای مدیریت قم ایام پر کاری است که برای برگزاری هرچه باشکوه تر جشن های این ایام، تمام توان مجموعه مدیریت شهری وارد میدان شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، عبدالله جلالی عصر دوشنبه در نود و دومین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با تقدیر از عوامل برگزاری جشن های باشکوه نیمه شعبان در قم به ویژه مسجد مقدس جمکران افزود: حضور گسترده مردم از سراسر کشور در این مکان مقدس و خدمت به زائران مهدوی از ایران و کشورهای مختلف برای مدیریت شهری قم توفیقی بزرگ است.
وی افزود: حضور چشم گیر مردم و جوانان در برگزاری باشکوه جشن های نیمه شعبان و برپایی ایستگاه های صلواتی برای خدمت به زائران بسیار ارزشمند است که باید از این ظرفیت های مردمی برای ارتقای خدمت رسانی به زائران نهایت استفاده شود.
وی در ادامه با تاکید برلزوم فرهنگ سازی استفاده شهروندان از کارت برای استفاده از اتوبوس و مینی بوس در سطح شهر گفت: باید با ایجاد زیرساخت ها لازم و تامین کارتهای مورد نیاز در شهر، زمینه برای ترویج این موضوع در قم ایجاد شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت جوانان در مدیریت شهری قم گفت: باید برای توسعه شهری در بخش های مختلف ورزشی، علمی، عمرانی و مدیریتی بستر لازم برای نقش آفرینی جوانان فراهم شود.