چابکسازی و ادغام سازمان های شهرداری قم ضروری است
چابکسازی و ادغام سازمان های شهرداری قم ضروری است
جلالی با اشاره به در دستور کار قرارگرفتن لایحه ادغام سازمان تاکسیرانی، اتوبوسرانی و قطار شهری شهرداری قم گفت: با توجه به اهمیت موضوع و نامه شهرداری برای تعیین تکلیف تمام سازمان ها ضرورت دارد ابعاد این موضوع به طور دقیق مورد ارزیابی قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرمقدس قم، عبدالله جلالی روز شنبه در نود و هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در ساختمان شهید باکری، با اشاره به در دستور کار قرارگرفتن لایحه ادغام سازمان تاکسیرانی، اتوبوسرانی و قطار شهری شهرداری قم گفت: با توجه به اهمیت موضوع و نامه شهرداری برای تعیین تکلیف تمام سازمان ها ضرورت دارد ابعاد این موضوع به طور دقیق مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع ادغام سازمان و چابک سازی ساختار شهرداری قم، ضرورت دارد در جلسه غیرعلنی ابعاد موضوع تشریح و تبیین شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم در ادامه با تقدیر از حضور گسترده و باشکوه مردم قم در راهپیمایی روز قدس گفت: ملت بزرگ ایران و مردم شریف قم با حضور گسترده در این راهپیمایی کار بزرگی انجام دادند بار دیگر نشان دادند که همواره با قدرت از آرمان های نظام و انقلاب دفاع می کنند.

جلالی ادامه داد: پیام مهم و اساسی حضور گسترده مردم در این راهپیمایی به مسئولان این است که این مردم تحمل خیانت به کشور را نداشته و باید همه مسئولان تلاش بیشتری برای خدمت به مردم انجام دهند.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری، شهرداری و شورای اسلامی شهر وظیفه ای جز خدمت به مردم برای خود قائل نیستند گفت: مدیریت شهری قم همواره در تلاش بوده تا در مسیر خدمت به شهروندان گام بردارد و در این زمینه هیچ کم کاری و سستی قابل قبول نیست.

جلالی در ادامه با اشاره به بررسی لایحه اخذ مجوز انتشار اوراق مشارکت مالی اسلامی در این شورا گفت: استفاده از این اوراق اسلامی به دلیل اینکه ۵۰ درصد از آن به عهده دولت است، تلاش برای گرفتن سهم بیشتر برای قم این اوراق می تواند کمک بسیار زیادی به مدیریت شهری کند.