افزایش ۱۸ درصدی نرخ سرویس مدارس در سال ۹۸
افزایش ۱۸ درصدی نرخ سرویس مدارس در سال ۹۸
امرالهی با اشاره به افزایش 18 درصدی نرخ سرویس مدارس در سال 98 اظهار داشت: برای افزایش این قیمت گذاری، شاخص‌های مختلفی در نظر گرفته شده که از جمله آن نوع خودرو سواری و همچنین تعطیلی روزهای پنجشنبه و یا دایر بودن این روزها و مسائل دیگر است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرمقدس قم،  روح‌الله امراللهی با اشاره به موضوع نرخ سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان در مدارس گفت: این موضوع در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم مورد بررسی قرار گرفت و پیشنهاد سازمان تاکسیرانی ۲۵ درصد افزایش بود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ و نقل شورای اسلامی شهر قم گفت: در کمسیون موضوع بررسی و اعضای شورا در این خصوص نظر دادند و تمامی ابعاد مورد بررسی قرار گرفت.

امراللهی گفت: سال گذشته ما افزایش ۱۰ درصدی نرخ سرویس های مدارس را داشتیم که البته مورد انتقاد نیز قرار گرفته بود و امسال با بررسی تمام ابعاد کمیسیون به این نتیجه رسید که ۱۸ درصد افزایش را داشته باشیم که همین پیشنهاد نیز در صحن علنی شورا مطرح شد.

وی گفت: پس از مطرح کردن موضوع در صحن علنی شورا و بیان دلایل اعضای کمیسیون، اعضای شورا نیز به رای کمیسیون اعتماد و در نهایت به افزایش ۱۸ درصدی نرخ کرایه سرویس های مدارس رای دادند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ و نقل شورای اسلامی شهر قم گفت: برای افزایش این قیمت گذاری، شاخص‌های مختلفی در نظر گرفته شده که از جمله آن نوع خودرو سواری و همچنین تعطیلی روزهای پنجشنبه و یا دایر بودن این روزها و مسائل دیگر است.

امراللهی گفت: سال گذشته ما اعتراض های والدین را نیز داشتیم و البته شرایط اقتصادی مردم را نیز می دانیم که این موضوع را نیز باید در نظر داشته باشیم، به هر حال رانندگان سرویس ها نیز خرج داشته و افزایش قطعات خودرو و دیگر مسائل را نیز داریم.

وی تصریح کرد: سال گذشته ۱۹ هزار دانش آموز در قم از خدمات سرویس مدارس استفاده کردند که در نزدیک به ۲۰۰ مدرسه فعالیت داشته اند.