آخرین وضعیت شهربازی‌های غیرفعال قم / پارک ۷۲ تن آماده واگذاری شد
آخرین وضعیت شهربازی‌های غیرفعال قم / پارک ۷۲ تن آماده واگذاری شد
محسن محرری عضو شورای شهر قم با اشاره به راه اندازی چندین پروژه تفریحی در شهرمقدس قم اظهار داشت: نارسایی‌هایی در زمینه کمبودهای فضای تفریحی به‌ویژه در حوزه شهربازی در قم وجود دارد که برنامه‌هایی برای رونق این موضوع در دست اقدام است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرمقدس قم، محسن محرری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به کمبودهای فضای تفریحی در شهر قم اظهار داشت: نارسایی‌هایی در این زمینه به‌ویژه در حوزه شهربازی در قم وجود دارد که برنامه‌هایی برای رونق این موضوع در دست اقدام است.

وی آخرین وضعیت شهربازی ۷۲ تن قم را موردتوجه قرار داد و افزود: این شهربازی در اختیار بنیاد شهید و شرکت فردوس بود که در سال گذشته قرارداد آن به اتمام رسید و در اختیار شهرداری قرار گرفته و این آمادگی برای واگذاری به سرمایه‌گذاری در این زمینه در مدیریت شهری قم وجود دارد.

عضو کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر قم ادامه داد: این شهربازی در موقعیت خوبی از جمله فضای سبز مناسب، قرار گرفتن در ورودی شهر و قرار گرفتن در مسیر ترددهای حتی خارج از استانی و غیره بوده که سبب شده موقعیت مناسبی برای سرمایه‌گذاری باشد.

وی با بیان اینکه شهربازی غدیر نیز با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی روبه‌رو است، یادآور شد: تا چند ماه آینده فاز نخست این شهربازی که در بوستان غدیر واقع شده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد که بخشی از تجهیزات بازی آن نصب‌شده و به موازات آن نیز محوطه‌سازی شهربازی توسط شهرداری در حال انجام است و در آینده نزدیک این شهربازی نیز یکی از پروژه‌های جذب توریسم در استان قم خواهد بود.

محرری عدم فعالیت شهربازی بوستان علوی را مورد بررسی قرار داد و گفت: شهربازی بوستان علوی به علت اختلافات حقوقی با پیمانکار قبلی غیرفعال بود که با تسویه‌حساب با آن پیمانکار با یک سرمایه‌گذار جدید قرارداد منعقد شده که تا چند ماه آینده این شهربازی نیز فعال می‌شود.

وی یکی از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در قم را بوستان جوان برشمرد و عنوان کرد: این بوستان در کنار بزرگراه امام علی(ع) ظرفیت خوبی از لحاظ فضای سبز و استخر داشته و می‌تواند کاربری‌های تفریحی خوبی در آنجا ایجاد شود و سرمایه‌گذاران می‌توانند از آن استفاده کنند.

عضو شورای شهر قم با بیان اینکه بخشی از دریاچه بوستان غدیر قم به بهره‌برداری رسیده است، ابراز کرد: کمپ اقامتی و پذیرایی از زائران در این منطقه فعال است و با تجمیع امکانات در این بوستان سرمایه‌گذاران می‌توانند از این فرصت برای سرمایه‌گذاری استفاده کنند.